sismofutten skriver:
Hej piger,
Så er det snart min tur til at runde de 30, og det skal ikke gå stille for sig, i følge min mand - så vi er lige nu i gang med at planlægge min fødselsdag, som skal holdes den 26. april (dagen før min fødselsdag) 
Invationerne er sendt ud - se dem nederst 
Vi skal holde festen i et telt, hvor vi laver noget buffet med forskellige salater, flødekartofler, forskelligt kød og fluet - og så vil vi slutte af med nogle kager, kaffe osv. - og der vil selvfølglig være vin og sprut 
Men, jeg vil super gerne gøre det til en rigtig hyggelig aften og det er her i kommer ind i billedet - kan jeg lave noget "underholdning" af en art?
Og hvordan skal jeg pynte teltet?
Håber at I har nogle ideer eller erfaringer 
Fedt, det lyder som meget af det samme jeg har planlagt til min egen 30 års fødselsdag, det er dog først til sommer.
Mht. pynt så skal jeg have flagranker og pom pom'er og/ eller honeycombs fra Engel og guirlander fra Lisa Grue, jeg synes det er så fint. Nogle flag sikkert også og ellers så skal jeg ha pink tema så det meste pynt bliver i pink.
Underholdning er jeg ikke rigtig nået til endnu. Det var nemmere sidste gang vi holdte fest, for det var et større telt med gulv i, og hvis det også var det denne gang så skulle jeg havde haft nogle mavedansere ud, men det er der nok ikke rigtig plads til denne gang, så jeg må lige tænke, men der er jo også stadig 8 måneder til.
God fornøjelse med din fest. 
Anmeld