Inspiration til 30 års fødselsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.352 visninger
13 svar
11 synes godt om
7. januar 2014

sismofutten

Hej piger,

Så er det snart min tur til at runde de 30, og det skal ikke gå stille for sig, i følge min mand - så vi er lige nu i gang med at planlægge min fødselsdag, som skal holdes den 26. april (dagen før min fødselsdag)

Invationerne er sendt ud - se dem nederst

Vi skal holde festen i et telt, hvor vi laver noget buffet med forskellige salater, flødekartofler, forskelligt kød og fluet - og så vil vi slutte af med nogle kager, kaffe osv. - og der vil selvfølglig være vin og sprut

Men, jeg vil super gerne gøre det til en rigtig hyggelig aften og det er her i kommer ind i billedet - kan jeg lave noget "underholdning" af en art?
Og hvordan skal jeg pynte teltet?

Håber at I har nogle ideer eller erfaringer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

sismofutten

Slet ingen?!

Anmeld

7. januar 2014

Mitlivsommooor

sismofutten skriver:

Hej piger,

Så er det snart min tur til at runde de 30, og det skal ikke gå stille for sig, i følge min mand - så vi er lige nu i gang med at planlægge min fødselsdag, som skal holdes den 26. april (dagen før min fødselsdag)

Invationerne er sendt ud - se dem nederst

Vi skal holde festen i et telt, hvor vi laver noget buffet med forskellige salater, flødekartofler, forskelligt kød og fluet - og så vil vi slutte af med nogle kager, kaffe osv. - og der vil selvfølglig være vin og sprut

Men, jeg vil super gerne gøre det til en rigtig hyggelig aften og det er her i kommer ind i billedet - kan jeg lave noget "underholdning" af en art?
Og hvordan skal jeg pynte teltet?

Håber at I har nogle ideer eller erfaringer

Sikke en fin og sjov invitation.

Må jeg spørge hvor mange der er inviteret? Det gør det lidt letter, i forhold til at finde på noget underholdning.

Anmeld

7. januar 2014

sismofutten

Kyed skriver:

Sikke en fin og sjov invitation.

Må jeg spørge hvor mange der er inviteret? Det gør det lidt letter, i forhold til at finde på noget underholdning.

Tak

Vi har inviteret godt 45 - både unge og gamle, familie og venner - men ingen børn

Anmeld

7. januar 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Super fin og sjov invitation..
Har ikke lige nogle ideer til underholdning, som sådan men man kan altid leje en jukebox..

Anmeld

7. januar 2014

Mitlivsommooor

sismofutten skriver:

Tak

Vi har inviteret godt 45 - både unge og gamle, familie og venner - men ingen børn

Det var en del, så tænker hvis det skulle være noget der inddragede dem alle sammen, kunne det evt. være en sang hvor man skulle skiftedes til at rejse sig op og synge.

fx. de smukke, de kloge, dem med briller, osv. Hvis det giver mening? 

Men når du har inviteret så mange, mon ikke også de så har fundet på noget??

Anmeld

7. januar 2014

sismofutten

Anitsithc skriver:

Super fin og sjov invitation..
Har ikke lige nogle ideer til underholdning, som sådan men man kan altid leje en jukebox..

Tak

Ihh, det var en super ide med - det skal nok blive et stort hit

Tak

Anmeld

7. januar 2014

sismofutten

Kyed skriver:

Det var en del, så tænker hvis det skulle være noget der inddragede dem alle sammen, kunne det evt. være en sang hvor man skulle skiftedes til at rejse sig op og synge.

fx. de smukke, de kloge, dem med briller, osv. Hvis det giver mening? 

Men når du har inviteret så mange, mon ikke også de så har fundet på noget??

Nå ja, det har jeg faktisk hørt om før - det ryger helt sikkert i "ide-bogen"

Hi hi, jo, det tror/håber jeg også

Jeg leder også efter inspiration til udsmykningen og lignende, hvis du har flere ideer

Anmeld

7. januar 2014

mortilfreja

Læg en lille seddel under hver tallerken hvor der står Hvad gæsten skal gøre.. Skåle ofte, fortælle vittighed.. Sige et bestemt ord eller sætning ofte osv.. Det er vildt sjovt

Anmeld

7. januar 2014

sismofutten

mortilfreja skriver:

Læg en lille seddel under hver tallerken hvor der står Hvad gæsten skal gøre.. Skåle ofte, fortælle vittighed.. Sige et bestemt ord eller sætning ofte osv.. Det er vildt sjovt

Super fed ide - TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.