Hvem er "manden" i huset? ;) (for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

Sisse Vinther

Mor11 skriver:

hihi, har du læst indlægget inden du svarede? giver ikk helt mening ift spørgsmålet nemlig

Næ, det havde jeg faktisk ikke

Men så er det nok stadig mig der er manden. Kan godt selv ligge op til at ville putte eller noget, men jeg er den eneste som afviser. Og den eneste som synes det er for meget pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sisse Vinther skriver:

Næ, det havde jeg faktisk ikke

Men så er det nok stadig mig der er manden. Kan godt selv ligge op til at ville putte eller noget, men jeg er den eneste som afviser. Og den eneste som synes det er for meget pludselig

Hehe, det er okay det kan også godt forståes forkert uden teksten i indlægget

Anmeld

7. januar 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg fik også stemt inden jeg læste. 

Her er det nok ham der er manden hvilket er godt nok...haha

Anmeld

7. januar 2014

Michella2

Har svaret kvinden, da det tit er min mand der er "kælling"  Hihi, vi joker ofte omkring lige netop dette emne 

Anmeld

7. januar 2014

Anonym101

Mor11 skriver:

Kom lige til at snakke med kollegaerne om "manden i huset".   Tit er det jo kvinden der en den følsomme der gerne vil putte , kysse, kramme i sofaen og manden der er lidt mere tilbageholdende på den front

Men er det kun udadtil at det ser sådan ud?  Her blandt os er vi alle enige om at der er os (kvinderne) der har den typiske mandeattitude i hjemmet og ikk altid magter en klæbrig kæreste i sofaen  

Hvordan ser det ud hos jer? er du den klistrede, eller er kæresten eller måske ingen a jer?

Stem stem

Åh-ha, vi syntes jo begge der ikke er noget bedre end at putte... gerne hele dagen helst

Anmeld

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Michella2 skriver:

Har svaret kvinden, da det tit er min mand der er "kælling"  Hihi, vi joker ofte omkring lige netop dette emne 

Hehe, det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.