Hvem er "manden" i huset? ;) (for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem er "manden" i jeres forhold? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.068 visninger
15 svar
10 synes godt om
7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kom lige til at snakke med kollegaerne om "manden i huset".   Tit er det jo kvinden der en den følsomme der gerne vil putte , kysse, kramme i sofaen og manden der er lidt mere tilbageholdende på den front

Men er det kun udadtil at det ser sådan ud?  Her blandt os er vi alle enige om at der er os (kvinderne) der har den typiske mandeattitude i hjemmet og ikk altid magter en klæbrig kæreste i sofaen  

Hvordan ser det ud hos jer? er du den klistrede, eller er kæresten eller måske ingen a jer?

Stem stem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Loa

Fik stemt inden jeg læste teksten... Så skulle jeg have svaret anderledes.... Troede det var hjem der bestemte derhjemme

Anmeld

7. januar 2014

B&J

ingen af os er det.

Anmeld

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Loa skriver:

Fik stemt inden jeg læste teksten... Så skulle jeg have svaret anderledes.... Troede det var hjem der bestemte derhjemme

Hvad skulle du så have stemt?

Anmeld

7. januar 2014

Loa

Mor11 skriver:

Hvad skulle du så have stemt?

Jeg stemte mig, da det nok hedder 60% vs. 40% bestemmeret i min favør

Men er nok min mand der er mest til kæle/putte osv...

Anmeld

7. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vil sige ingen af os som sådan.. og nogen dage os begge

det går op og ned hele tiden...

der er tidspunkter jeg er i puttehumør hvor han absolut ikke gider og også omvendt...

Anmeld

7. januar 2014

Troldemommi

Min mand elsker at hygge, han er en rigtig puttegris 

Anmeld

7. januar 2014

Laulund87

Det er min mand

Anmeld

7. januar 2014

Sisse Vinther

Det er jeg...!

Men vel og mærke også kun fordi vi har lavet den aftale at alt hvad der hedder husholdning og alt hvad der skal ske og gøres i stuehuset er MIT område. Og så er værkstedet, maskinhus og stald HANS område
Pt. får jeg dog lidt hjælp af og til, da jeg har bækkenløsning og ikke lige kan holde niveauet som før.

Anmeld

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sisse Vinther skriver:

Det er jeg...!

Men vel og mærke også kun fordi vi har lavet den aftale at alt hvad der hedder husholdning og alt hvad der skal ske og gøres i stuehuset er MIT område. Og så er værkstedet, maskinhus og stald HANS område
Pt. får jeg dog lidt hjælp af og til, da jeg har bækkenløsning og ikke lige kan holde niveauet som før.

hihi, har du læst indlægget inden du svarede? giver ikk helt mening ift spørgsmålet nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.