Hvornår har man for meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2014

Muffinmus

Men der findes også rigtigt og forkert tøj:-)

Jeg har skabet fyldt med halvt forkert og halvt rigtigt tøj. Dvs tøj jeg ikke har gået med i 2-3 år f.eks og bare aldrig får smidt ud når jeg rydder op i det.

Så har jeg den anden halvdel som er det jeg går med og er glad for....

Men ja, jeg har helt sikkert for meget tøj, men burde bare være bedre til at droppe det jeg aldrig bruger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

Clisolka

Aisha skriver:

Jeg har helt klart for meget tøj. Men jeg svinger meget i mine tøj størrelser da jeg taber mig og tager på igen så jeg har slanke tøj og tykke tøj.

Dét kender jeg godt! Jeg har en elevatorvægt der siger spar 2 - og så er det lækkert ikke at skulle bruge penge på et par nye bukser, hvis vægten det ene år siger nogle kg for meget - og omvendt når vægten er lav igen 

Lige nu har jeg mine gamle elskede bukser liggende i skabet, der kigger på mig - det er min motivation for at tabe mig. Jeg vil i de bukser igen... 1 størrelse tilbage, så kan jeg være i dem  Det er mine bukser fra før jeg blev gravid med min ældste 

Anmeld

6. januar 2014

Bak

SanJose skriver:

Jeg er hende, der aldrig synes hun har noget pænt at tage på, hvis hun skal noget specielt. Hende der synes at hun aldrig kan finde ud af at klæde sig normalt, og stadig være hende, som mange ser lidt op til på grund af klædeskabets størrelse.

Jeg sad og filosoferede lidt over ovennævnte tanker lidt tidligere i dag og kom til at tænke på hvornår man har for meget tøj? Hvad synes du?

Når man ikke har plads i klædeskabet mere

Anmeld

6. januar 2014

SanJose

Bak skriver:

Når man ikke har plads i klædeskabet mere

Så må man jo bare købe et mere haha

Det bliver nok lidt svært her, da vi har walk-in-closet samt to højskabe. 

Anmeld

6. januar 2014

Bak

SanJose skriver:

Så må man jo bare købe et mere haha

Det bliver nok lidt svært her, da vi har walk-in-closet samt to højskabe. 

Haha, ja det bliver en udfordring Men har man ikke bare for meget tøj, hvis man mister overblikket?
Jeg elsker at rydde ud i mit klædeskab (og gjorde det hjertens gerne for manden også, hvis han ville lade mig gøre det!) og få et dejligt overblik over, hvad jeg så mangler! Synes virkelig det er skønt at rydde op! I hvert fald bagefter

Anmeld

6. januar 2014

SanJose

Bak skriver:

Haha, ja det bliver en udfordring Men har man ikke bare for meget tøj, hvis man mister overblikket?
Jeg elsker at rydde ud i mit klædeskab (og gjorde det hjertens gerne for manden også, hvis han ville lade mig gøre det!) og få et dejligt overblik over, hvad jeg så mangler! Synes virkelig det er skønt at rydde op! I hvert fald bagefter

Det er nu ikke fordi at jeg elsker at rydde op i mit klædeskab, men jeg gør det. Ca. fire gange om året gennemgår jeg alt mit tøj og deler det i tre bunker. Det jeg bruger, det der skal smides ud (for slidt, for småt/stort osv.) og det som jeg er i tvivl om. Sidstenævnte ryger i en sæk og ned i kælderrummet, hvor det så står et halvt års tid, og har jeg så ikke været nede i den tid for at finde noget jeg mangler ryger det ud.

Gemalens skabe rører jeg ikke. Det må han selv gøre, når han er hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.