Hvornår har man for meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
15 svar
14 synes godt om
6. januar 2014

SanJose

Jeg er hende, der aldrig synes hun har noget pænt at tage på, hvis hun skal noget specielt. Hende der synes at hun aldrig kan finde ud af at klæde sig normalt, og stadig være hende, som mange ser lidt op til på grund af klædeskabets størrelse.

Jeg sad og filosoferede lidt over ovennævnte tanker lidt tidligere i dag og kom til at tænke på hvornår man har for meget tøj? Hvad synes du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2014

o1Mutte

SanJose skriver:

Jeg er hende, der aldrig synes hun har noget pænt at tage på, hvis hun skal noget specielt. Hende der synes at hun aldrig kan finde ud af at klæde sig normalt, og stadig være hende, som mange ser lidt op til på grund af klædeskabets størrelse.

Jeg sad og filosoferede lidt over ovennævnte tanker lidt tidligere i dag og kom til at tænke på hvornår man har for meget tøj? Hvad synes du?

Altså jeg kender flere der har større udvalg i deres tøjskabe, end de fleste tøjbutikker har...  

Så har man måske for meget

Anmeld

6. januar 2014

MortilElias2010

SanJose skriver:

Når der er beklædningsgenstande der stadigvæk har sit prismærker på! 

Anmeld

6. januar 2014

Rockertand

MortilElias2010 skriver:

Whaaat? OMG, jeg har altid et større udvalg hængende med prismærker på - men noget får jeg aldrig brugt, og så er det nemmere at få en højere pris ved videresalg, hvis mærket stadig sidder på, så det har sin grund

Anmeld

6. januar 2014

Pcokate

SanJose skriver:

Når man har så meget at det ikke bruges på et halvt år

Anmeld

6. januar 2014

serinasmor

Rockertand skriver:

Whaaat? OMG, jeg har altid et større udvalg hængende med prismærker på - men noget får jeg aldrig brugt, og så er det nemmere at få en højere pris ved videresalg, hvis mærket stadig sidder på, så det har sin grund

Men hvorfor køber du tøj du ikke får brugt ?

Anmeld

6. januar 2014

Ciss

Hvis man ender op med bunker af tøj, man bare har brugt en enkelt gang og aldrig mere (eller slet ikke), synes jeg, man har for meget.

Et enkelt fejlkøb eller to kan alle gøre, men når man har tøj, man faktisk kan lide, men bare aldrig får brugt, fordi man altid vælger andre ting at gå med, så har man mere tøj, end man faktisk har brug for i mine øjne.

Anmeld

6. januar 2014

lycly

Når man er nødt til at hænge flere ting på 1 bøjle fordi der ikke er plads til at alt hænger på hver sin bøjle... SÅ har man for meget (taler af erfaring!) :-)

Anmeld

6. januar 2014

SanJose

MortilElias2010 skriver:

Så har jeg godt nok for meget. Tror i hvert fald at jeg har de første 10 stykker tøj liggende i mit skab med prismærke på. Jeg ser ikke nogen grund til at pille det af, før den dag jeg bruge tøjet. Og det bliver nok ikke bedre her ved januarudsalget. 

Anmeld

6. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg har helt klart for meget tøj. Men jeg svinger meget i mine tøj størrelser da jeg taber mig og tager på igen så jeg har slanke tøj og tykke tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.