barselsdagpenge og ferie (ledig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
14 svar
2 synes godt om
4. januar 2014

Sara.

Er der nogle herinde der har styr på barselsdagpenge, feriepenge og ledig????

Hjælp tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

De3Guldklumper

Sara. skriver:

Er der nogle herinde der har styr på barselsdagpenge, feriepenge og ledig????

Hjælp tak...

Du skal melde dig af jobnet den dag du går på barsel og så overgår du til udbetaling DK - hvorfra du får dine barselsdagpenge.

Hvad tænker du på når du skriver feriepenge?

Anmeld

4. januar 2014

Sara.

Du skal melde dig af jobnet den dag du går på barsel og så overgår du til udbetaling DK - hvorfra du får dine barselsdagpenge.

Hvad tænker du på når du skriver feriepenge?

Forhistorie:

-studerede pæd, var i lønnet praktik feb-aug 12.
-jeg er uddannet pæd i jan 13.
-arbejdede i sfo feb 13-juni 13.
-fik vikariat i børnehave fra aug 13-nov 13. Som blev udsat til jan. 14 og igen udsat indtil 28 marts 14.

Jeg har termin 28 maj 14. Så kommer 4 uger på dagpenge inden jeg kommer på barselsdagpenge.

Ja og så er jeg jo ledig til den tid.

Men tænker jeg har nogle feriepenge fra min praktik som jeg er i tvivl om jeg kan få udbetalt og hvornår det vil være bedst.

Og hvad med mine feriepemge der bliver optjent i år.

Anmeld

4. januar 2014

Masig

Sara. skriver:

Forhistorie:

-studerede pæd, var i lønnet praktik feb-aug 12.
-jeg er uddannet pæd i jan 13.
-arbejdede i sfo feb 13-juni 13.
-fik vikariat i børnehave fra aug 13-nov 13. Som blev udsat til jan. 14 og igen udsat indtil 28 marts 14.

Jeg har termin 28 maj 14. Så kommer 4 uger på dagpenge inden jeg kommer på barselsdagpenge.

Ja og så er jeg jo ledig til den tid.

Men tænker jeg har nogle feriepenge fra min praktik som jeg er i tvivl om jeg kan få udbetalt og hvornår det vil være bedst.

Og hvad med mine feriepemge der bliver optjent i år.