Er bare så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Lilje82

ved slet ikke hvad jeg ellers skal skrive. Bliver bare så rørt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

MorDk

KRAM 

Anmeld

5. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kæmpe  Til dig!

Det bliver bedre med tiden! Det første år var for mig det værste efter min far døde. Den første fødselsdag, jul osv er bare rigtig skod, at sku igennem!! 

Og selvom det er snart 9 år siden han døde, meget pludselig efter en blodprop, og 4 dage på sygehuset, så får jeg stadig dage, hvor jeg savner ham helt tosset og tænker på ham. Heldigvis tænker jeg nu kun på ham med glæde!

Det værste der ku ha været sket for ham, ville ha været at han havde overlevet, og været blevet handicapet, og ik ku ha passet sin forretning osv! Xx

Anmeld

6. januar 2014

Janni.

Aisha skriver:

hvor må det være hårdt og miste sin mor

Det er mega hårdt 

Anmeld

6. januar 2014

Janni.

Bshizzle skriver:

Stort Kram til dig 

Det er hårdt at miste dem man elsker aller højst! 

Har en skøn svigerinde som mistede sin kære Mor for nogle mdr siden. 

Og hun har desværre ikke mange veninder at snakke om det. 

Men jeg elsker når hun kommer til mig og bruger mig til at græde ud ved. 

Man har virkelig brug for at snakke om det.. 

Men som min svigerinde siger, så letter det SÅ meget at snakke om hende om de gode minder 

Så luft bare ud her til os 

Tak, hvor er du sød 

Anmeld

6. januar 2014

Aluka

Kæmpe kram og tanker fra mig til dig! 

Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden min mor, kan slet ikke sætte mig ind i den smerte du må føle!

Det var alt for tidligt!!! 

Håber du klarer dig!! 

Anmeld

6. januar 2014

Janni.

sandramor skriver:

Ååårh søde ven... Hvor jeg føler med dig! Jeg ved lige præcis hvordan du har det... Jeg mistede min mor i juli... Og det var et barsk og hurtigt forløb..

Jeg synes julen og nytåret har været så hård at komme igennem 

Jeg savner min mor hver eneste dag... Vi boede kun 200m fra hinanden og vi så hinanden hver dag.... Mangler stadig at hun kommer forbi og hygger med ungerne... Giver mig en stor krammer og spørger om vi snart skal på shoppetur.... 

Ved hun er et bedre sted nu men det gør det bare ikke nemmere men søde dig.. Du har mistet din mor... Din mor som du troede du skulle have i mange år endnu.... Det er en af de største tab man kan opleve og det tager tid at lære at leve med savner og smerten ved ikke længere at have sin mor i sit liv

Jeg tror dog stadig at man med tiden lære at leve med savnet og lærer igen at nyde julen, nytår, fødselsdage med en viden om at ens mor kigger med og har det godt hvor hun er nu 

stort 

Det er simpelhen SÅ hårdt  Min døde mor pludselig af flere hjerneblødninger, så hun var bedst tjent med at vi valgte at slukke for respiratoren, men hold op! Det var virkelig den tungeste beslutning, jeg nogensinde har taget i mit liv.. 

Jeg tror også på at det bliver nemmere med tiden, over år.. Men lige nu er alting bare sort og trist når jeg tænker på hende. Selv ved at skrive dette eller svare på denne tråd, det bringer tårer frem igen igen.. 

Anmeld

6. januar 2014

Janni.

Lilje82 skriver:

ved slet ikke hvad jeg ellers skal skrive. Bliver bare så rørt.

Det er helt iorden. 

Anmeld

6. januar 2014

Janni.

StineW79 skriver:

Kæmpe  Til dig!

Det bliver bedre med tiden! Det første år var for mig det værste efter min far døde. Den første fødselsdag, jul osv er bare rigtig skod, at sku igennem!! 

Og selvom det er snart 9 år siden han døde, meget pludselig efter en blodprop, og 4 dage på sygehuset, så får jeg stadig dage, hvor jeg savner ham helt tosset og tænker på ham. Heldigvis tænker jeg nu kun på ham med glæde!

Det værste der ku ha været sket for ham, ville ha været at han havde overlevet, og været blevet handicapet, og ik ku ha passet sin forretning osv! Xx

Præcis også lidt alla vores tankegang. Hvis mor skulle vågne som en grøntsag og intet kunne, det vil vi ikke byde hende. Hun havde kæmpet sig tilbage efter 2 hjerneblødninger i 90'erne, hun magtede det ikke endnu engang efter dobbelt så mange blødninger..  

Derfor var det den bedste beslutning selvom det er svært at acceptere 

Anmeld

6. januar 2014

Janni.

Aluka skriver:

Kæmpe kram og tanker fra mig til dig! 

Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden min mor, kan slet ikke sætte mig ind i den smerte du må føle!

Det var alt for tidligt!!! 

Håber du klarer dig!! 

Det var alt alt for tidligt. Hun havde så mange børnebørn og børn som mangler hende nu.

Jeg kan slet ikke forstå at min søn (bliver 3 i marts) glemmer hende med tiden. De to havde kun lige lært hinanden at kende 

Det er rigtig hårdt lige nu. Jeg skal klare mig, jeg kommer også videre.. Det tager bare sin tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.