Ja endnu en tråd om min dejlige mor som jeg bare mangler SÅ MEGET 
Beklager mit tude indlæg, spring blot videre hvis du lyster.. 
Så kom vi igennem jul og nytår uden min mor. Det har virkelig været den hårdeste jul/nytår ever! Jeg tror og håber på at det bliver bedre med tiden, men lige nu græder jeg bare så meget om aftenen. Ind imellem føler jeg mig latterlig. Hun har det jo godt hvor hun er nu, men 62 år gammel er sq for tidligt og igen hvis hun var vågnet som en grøntsag - det er heller ikke til at bære!
Omkring denne tid, for 2 måneder siden fik jeg 2 opkald.. Jeg tog ikke tlf'en da jeg lige var optaget på Skype. Min søster sendte en sms: "den er gal med mor, RING!" Jeg fik en dårlig fornemmelse og ringede straks.
Min mors kæreste tog tlf'en og mente i første omgang ikke at jeg behøvede at komme når nu jeg var på vej i seng. Alligevel havde jeg fornemmelsen af at jeg hellere måtte køre afsted, og godt jeg gjorde dét! Kan huske jeg ringede til en kollega på vej til Viborg (jeg har en times kørsel til Viborg fra hvor jeg bor), og vi snakkede/pjattede imens jeg kørte der op af.
Jeg lovede at give hende besked, ingen af os mente det var så alvorligt som det sidenhen viste sig at være. 
Hvor om alting er: Elsk mens du kan dét, pludselig er det for sent.. Jeg glemte så ofte at sige: Mor, jeg elsker dig! 
Jeg fandt dette billede på computeren igår, min mor og hendes kæreste var trofaste hjælpere på Salten kræmmermarked igennem mange år, de "boede" i campingvogn på pladsen og vi nød at besøge dem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld