Den er sku positiv, ikk? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Tusinde tak alle sammen... ;-) 

ja det har jeg, var så nervøs.... Jeg gav vores datter på 15 måneder testen i hånden og fik hende til at gå hen til ham, så sagde jeg se far, du skal være far(igen) ;-) Så smilede han og græd, kunne ikke lige finde en smart måde at sige det på, for er selv rigtig chokket, så på mandag må jeg få ringet til lægen.. ;-) 

Hvor sødt Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Ej det lyder forfærdeligt! ;( det er jeg ked af at høre? Så er du ikke gravid nu? ;( 

Ja var også meget aktiv herinde da jeg ventede min datter, <3 Tusinde tak skal du have..

Nej jeg har ikke fået min mens endnu ... (blev opereret d. 19 dec) så jeg venter bare på min ægløsning efter min mens også er det om at prøve igen 

Jamen så får vi da nok hørt mere fra dig.  

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Nej jeg har ikke fået min mens endnu ... (blev opereret d. 19 dec) så jeg venter bare på min ægløsning efter min mens også er det om at prøve igen 

Jamen så får vi da nok hørt mere fra dig.  

Ej det er jeg da ked af at høre.. Hold da op..

Sikke en omgang, håber at det kommer til at gå hurtigt igen så, for den glæde holdt da ikke længe så.. øv..

Jeg vil følge dig igennem det så, det bliver jeg næsten nødt til... 

Ja der skal nok komme en del indlæg..

Anmeld

4. januar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Ej det er jeg da ked af at høre.. Hold da op..

Sikke en omgang, håber at det kommer til at gå hurtigt igen så, for den glæde holdt da ikke længe så.. øv..

Jeg vil følge dig igennem det så, det bliver jeg næsten nødt til... 

Ja der skal nok komme en del indlæg..

ja det var en kort glæde men jeg har en dejlig mand som har hjulpet mig. Så vi støtter hinanden meget  

Men ja man ved aldrig. Det kan jo være jeg er så heldig at blive gravid i første huk lige som sidst ... 

Så når jeg lige ved hvem du er så vil jeg lige følge dig igennem din graviditet  

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

ja det var en kort glæde men jeg har en dejlig mand som har hjulpet mig. Så vi støtter hinanden meget  

Men ja man ved aldrig. Det kan jo være jeg er så heldig at blive gravid i første huk lige som sidst ... 

Så når jeg lige ved hvem du er så vil jeg lige følge dig igennem din graviditet  

Årh det er da skønt, vigtigt med en god mand.. <3 

Ja, lad os håbe det, jeg krydser ihvertfald..

Ja, jeg skal nok stå frem ligepludselig..

Anmeld

4. januar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Årh det er da skønt, vigtigt med en god mand.. <3 

Ja, lad os håbe det, jeg krydser ihvertfald..

Ja, jeg skal nok stå frem ligepludselig..

Tak søde du ...

Held og lykke med lægebesøg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.