Den er sku positiv, ikk? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

har lige taget denne test, har ikke haft min mens i lang tid, så tror selv jeg er 8+, men har altid haft uregelmæssig mens, vi har prøvet projekt baby i 4 måneder.... 

Min mand er også herhjemme, men han aner ikke jeg lige har taget testen og ved ikke hvordan jeg skal sige det... ;-) 

Stort tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Emilie91

Stort tillykke. Hvor fantastisk. Der er ikke noget bedre end at stå med en positiv test 

har du fortalt det til manden ? 

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Stort tillykke. Hvor fantastisk. Der er ikke noget bedre end at stå med en positiv test 

har du fortalt det til manden ? 

Tusinde tak alle sammen... ;-) 

ja det har jeg, var så nervøs.... Jeg gav vores datter på 15 måneder testen i hånden og fik hende til at gå hen til ham, så sagde jeg se far, du skal være far(igen) ;-) Så smilede han og græd, kunne ikke lige finde en smart måde at sige det på, for er selv rigtig chokket, så på mandag må jeg få ringet til lægen.. ;-) 

Anmeld

4. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

ja det har jeg, var så nervøs.... Jeg gav vores datter på 15 måneder testen i hånden og fik hende til at gå hen til ham, så sagde jeg se far, du skal være far(igen) ;-) Så smilede han og græd, kunne ikke lige finde en smart måde at sige det på, for er selv rigtig chokket, så på mandag må jeg få ringet til lægen.. ;-) 

Hvor sødt!! :-)
Tillykke!

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

har lige taget denne test, har ikke haft min mens i lang tid, så tror selv jeg er 8+, men har altid haft uregelmæssig mens, vi har prøvet projekt baby i 4 måneder.... 

Min mand er også herhjemme, men han aner ikke jeg lige har taget testen og ved ikke hvordan jeg skal sige det... ;-) 

Tillykke hvor fantastik 

Anmeld

4. januar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Ej hvor fantastisk. Total god ide. ej jeg håber for jer at alt er som det skal være også glæder jeg mig til ar følge dig de næste 8 måneder 

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Ej hvor fantastisk. Total god ide. ej jeg håber for jer at alt er som det skal være også glæder jeg mig til ar følge dig de næste 8 måneder 

Det håber jeg bestemt også... 

Vil ringe til lægen på mandag, så jeg evt kan komme til en tidlig scanning så vi kan finde ud af hvor langt henne jeg er... ;-) 

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Og tak, der bliver skønt at bruge endnu mere tid herinde, men denne gang fordi jeg er gravid, jeg er ikke så kendt herinde, men lidt. Så giver mig til kende lidt senere ;-)

Anmeld

4. januar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Og tak, der bliver skønt at bruge endnu mere tid herinde, men denne gang fordi jeg er gravid, jeg er ikke så kendt herinde, men lidt. Så giver mig til kende lidt senere ;-)

Nej jeg blev også først kendt herinde da jeg blev gravid  Men så har det virkelig også hjulpet mig igennem sorgerne da jeg fik konstateret gravid uden for livmoderen. Så man bliver sååå glad for baby.Dk lige pludselig. 

Så jeg vil glæde mig til når du "kommer frem"  Hihi og endnu engang kæmpe tillykke. Det er så fantastisk 

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Nej jeg blev også først kendt herinde da jeg blev gravid  Men så har det virkelig også hjulpet mig igennem sorgerne da jeg fik konstateret gravid uden for livmoderen. Så man bliver sååå glad for baby.Dk lige pludselig. 

Så jeg vil glæde mig til når du "kommer frem"  Hihi og endnu engang kæmpe tillykke. Det er så fantastisk 

Ej det lyder forfærdeligt! ;( det er jeg ked af at høre? Så er du ikke gravid nu? ;( 

Ja var også meget aktiv herinde da jeg ventede min datter, <3 Tusinde tak skal du have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.