Babysæde til trip trap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Hvad med at afprøve det? Tænker det er bedre, at han skrider ned på fodstøtten og lige slår numsen lidt, end hvis han tager den på hovedet helt deroppe fra?

Det bandit og slet ikke at høre efter kan jeg godt nikke genkendende til med Anthon på 9½ måneder
Siger jeg "nej" eller "av", så græder han konsekvent hver gang

Jeg er blevet enig med mig selv om at han skal have en sele til

De er strenge de ved udemærket hvad nej betyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Kan man få det? SKIDE smart! Hvor fås sådan en? Anthon får helt sikkert brug for den!

Ja, det er utroligt alt det de forstår! Og jeg kan helt sikkert se, at han godt ved hvad det betyder, når han konsekvent græder HVER gang jeg siger nej!

Anmeld

5. januar 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Kan man få det? SKIDE smart! Hvor fås sådan en? Anthon får helt sikkert brug for den!

Ja, det er utroligt alt det de forstår! Og jeg kan helt sikkert se, at han godt ved hvad det betyder, når han konsekvent græder HVER gang jeg siger nej!

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/hoejst ole-og-tilbehoer/hynder-og-tilbehoer/stokke-tripp- trapp-sele/c-23/c-326/p-13153

Vi har snakket meget om hvad Lukas egentlig forstår, og vi kan da se han forstår: nej, sæt dig ned på stolen, luk skuffen, må jeg få legetøjet eller sutten, kom her over. Men hvor meget han ellers forstår har jeg ingen ide om

Anmeld

5. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/hoejst ole-og-tilbehoer/hynder-og-tilbehoer/stokke-tripp- trapp-sele/c-23/c-326/p-13153

Vi har snakket meget om hvad Lukas egentlig forstår, og vi kan da se han forstår: nej, sæt dig ned på stolen, luk skuffen, må jeg få legetøjet eller sutten, kom her over. Men hvor meget han ellers forstår har jeg ingen ide om

Det er virkelig også svært at bedømme, hvad de forstår, jeg tror, at de forstår mere end vi lige regner med, men måske giver de ikke helt udtryk for det

Jeg tror vi skal have fat i sådan en sele der, det er skide smart!

Anmeld

5. januar 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Du kommer ikke til at fortryde købet  Dog kan den godt drille lidt med lukningen. Jeg har selen fra Bella, så lillebror skal også bruge den 

Anmeld

5. januar 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Du kommer ikke til at fortryde købet  Dog kan den godt drille lidt med lukningen. Jeg har selen fra Bella, så lillebror skal også bruge den 

Han bliver nok hidsig over at blive spændt fast ligesom i barnevognen.

Anmeld

5. januar 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Han bliver nok hidsig over at blive spændt fast ligesom i barnevognen.

Hihi ja garanteret 

Anmeld

5. januar 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Hihi ja garanteret 

her skal lillebror også bruge den.
Er begyndt at købe mange ting siden vi fik afvide det blev en lillebror.

Før kunne jeg godt tænke at det var lidt spild af penge at købe dyre ting som ikke var så nødvendigt når det kun var få måneder.

Anmeld

5. januar 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

her skal lillebror også bruge den.
Er begyndt at købe mange ting siden vi fik afvide det blev en lillebror.

Før kunne jeg godt tænke at det var lidt spild af penge at købe dyre ting som ikke var så nødvendigt når det kun var få måneder.

Det samme tænkte jeg med Bella, men har gemt alt fra hende, så han kan genbruge det  Godt nok er babybadekaret og uroen over puslebordet lyserødt, men hvad pokker 

Anmeld

5. januar 2014

majba

Maria&Lukas skriver:

Lukas er nemlig begyndt på at rejse sig op så han står på sædet med hænderne på bordet. OG HAN GØR DET HELETIDEN. Men han laver også bare meget ballade for tiden og "hører slet ikke efter" han er en rigtig bandit. Men synes også han stadig er for lille til at sidde uden (1 år D. 18.)

Jeg ha også hørt at nogle rykker fodpladen længere ned, så det ikke kan stå på den :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.