Babysæde til trip trap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
23 svar
1 synes godt om
4. januar 2014

Lukas&Liam<3

Hvor længe bruger de det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vil lige være helt sikker, mener du den der new born eller plastik bøjlen?

New born brugte vi indtil 6 måneder og den anden fra 6-18 måneder ca.

Anmeld

4. januar 2014

Lukas&Liam<3

Plastik bøjlen men tak

Anmeld

4. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Nu er min søn kun 9½ måneder, men jeg har hørt flere sige, at når de begynder at stikke af fra bøjlen, altså prøver at, eller faktisk kommer væk derfra, så er det sikrest, at fjerne den, for så sidder de garanteret fint selv, og kan nok ikke falde ned

Anmeld

4. januar 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Isabella var omkring 15-16 mrd. gammel da vi ikke brugte den mere 

Anmeld

4. januar 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Nu er min søn kun 9½ måneder, men jeg har hørt flere sige, at når de begynder at stikke af fra bøjlen, altså prøver at, eller faktisk kommer væk derfra, så er det sikrest, at fjerne den, for så sidder de garanteret fint selv, og kan nok ikke falde ned

Lukas er nemlig begyndt på at rejse sig op så han står på sædet med hænderne på bordet. OG HAN GØR DET HELETIDEN. Men han laver også bare meget ballade for tiden og "hører slet ikke efter" han er en rigtig bandit. Men synes også han stadig er for lille til at sidde uden (1 år D. 18.)

Anmeld

4. januar 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Isabella var omkring 15-16 mrd. gammel da vi ikke brugte den mere 

Lukas bliver bare ved med at rejse sig op og stille sig på stolen, og forstår lige pludselig ikke nej længere. Overvejer at købe ham en sele.

Anmeld

4. januar 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Lukas bliver bare ved med at rejse sig op og stille sig på stolen, og forstår lige pludselig ikke nej længere. Overvejer at købe ham en sele.

Da brugte vi selen for at hun ikke skulle falde ned og slå sig 

Anmeld

4. januar 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Da brugte vi selen for at hun ikke skulle falde ned og slå sig 

Må se at få købt en så

Anmeld

4. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Lukas er nemlig begyndt på at rejse sig op så han står på sædet med hænderne på bordet. OG HAN GØR DET HELETIDEN. Men han laver også bare meget ballade for tiden og "hører slet ikke efter" han er en rigtig bandit. Men synes også han stadig er for lille til at sidde uden (1 år D. 18.)

Hvad med at afprøve det? Tænker det er bedre, at han skrider ned på fodstøtten og lige slår numsen lidt, end hvis han tager den på hovedet helt deroppe fra?

Det bandit og slet ikke at høre efter kan jeg godt nikke genkendende til med Anthon på 9½ måneder
Siger jeg "nej" eller "av", så græder han konsekvent hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.