klapvogn til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Min dreng har sovet i sin til han var knap 2 år, men da vuggestuen rykkede ham ind ville han ikke sove i barnevogn mere. Han synes selv han er "stor dreng". Derudover kan min dreng godt lide selv at gå.
Og det er heller ikke mange større børn der gider sidde i en barnevogn.
Men kender du nogen som har en de ikke bruger p.t. Så kan du låne den i 14 dage og se hvordan det går.

jeg har tænkt mig at prøve min søn er så lille,  ja jeg kan låne den fra min søster den kan bruges til 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

han sover fint i klapvogn men vil bare skiftes til barnevogn er lidt nervøs om han bryder om den. der er barnevogn som kan bruge til 3 år

det lyder mere som om skiftet er for din skyld end for hans  

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

det lyder mere som om skiftet er for din skyld end for hans  

nej jeg har bare være usikker mellem klapvogn og barnevogn...   da mit barn elsker at sove synes jeg barnevogn er fint . min søster har en stor barnevogn  den har brede plads.  men jeg regner med at han ikke vil ligge der, ellers tror han det er en seng .

Anmeld

4. januar 2014

modesty

Hej alle sammen, siden mit barn blev født har han altid bruge klapvogn fra kombivogn til klapvogn, han er 1 år og 6 måneder. jeg vil gerne have barnevogn , er det forsent at skifte. eller er han vant til klapvogn????

Jeg kan slet ikke se pointen hvis det kun handler om at en barnevogn er mere nuttet. Dit barn er halvandet år, og det kan godt være at fabrikanterne siger at børnene kan ligge i barnevognene til de er 3 år, men det er altså langt fra alle børn der kan. Min søn er 2,2 år og han kan ikke være i de lange barnevogne med liggemål på 97 cm. selvom han kun er 92 cm.

Og rent praktisk er det vildt bøvlet at gå rundt med en barnevogn i forhold til en klapvogn.

Så efter min mening er det spild af penge. 

Anmeld

4. januar 2014

Muffinmus

Jeg ville klart købe en brugt...det er absolut ikke anbefalet af børn sover i en klapvogn, meget skidt for komforten OG ryggen da støtten er anderledes. Kan gå i ny og næ, men slet ikke som fast sjovestes...at nogen vælger den løsning er deres problem, men set fra sundhedsperspektivet er det ikke en god ide og ikke en nogen sundhedstilstand vil anbefastatsmål fast sovested, så synes det lyder rigtigt fornuftig i gerne vil hive ham en god vogn at sove i i stedet for.

men brugt er jo også godt og du kan snildt finde gode brugte vogne så ham får god støtte til ryggen og ligger godt.

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jeg ville klart købe en brugt...det er absolut ikke anbefalet af børn sover i en klapvogn, meget skidt for komforten OG ryggen da støtten er anderledes. Kan gå i ny og næ, men slet ikke som fast sjovestes...at nogen vælger den løsning er deres problem, men set fra sundhedsperspektivet er det ikke en god ide og ikke en nogen sundhedstilstand vil anbefastatsmål fast sovested, så synes det lyder rigtigt fornuftig i gerne vil hive ham en god vogn at sove i i stedet for.

men brugt er jo også godt og du kan snildt finde gode brugte vogne så ham får god støtte til ryggen og ligger godt.

på mandag bytter jeg med min søster .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.