klapvogn til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
15 svar
6 synes godt om
3. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen, siden mit barn blev født har han altid bruge klapvogn fra kombivogn til klapvogn, han er 1 år og 6 måneder. jeg vil gerne have barnevogn , er det forsent at skifte. eller er han vant til klapvogn????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Mettefpigen

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet....

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg mener nu bruger vi klapvogn men vil skifte til barnevogn... 

Anmeld

3. januar 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

jeg mener nu bruger vi klapvogn men vil skifte til barnevogn... 

Har i aldrig brugt barnevogn?.....
Det er ikke for sent at bruge den, men personligt synes jeg det er spild af penge at købe en barnevogn når barnet er 1, 5 år....
Men hvis du synes i har brug for en, så er det da det i skal :-)

Anmeld

3. januar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

Hej alle sammen, siden mit barn blev født har han altid bruge klapvogn fra kombivogn til klapvogn, han er 1 år og 6 måneder. jeg vil gerne have barnevogn , er det forsent at skifte. eller er han vant til klapvogn????

hvis han sover fint i klapvognen ser jeg ingen grund til det - for os er det lettere at holde vores datter varm i klapvognen, men vinteren er snart på vej væk og det er ikke sikkert han kan passe barnevognen næste vinter (mener de maks er 97 cm i længden)

vi bruger kun barnevognen til middagslure i weekenden - ellers bruger vi kun klapvognen fordi hun så kan have sko på - det dur ikke rigtig i barnevognen

til info bliver hun 2 til marts og vi har aldrig brugt den så lidt som vi gør nu

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Har i aldrig brugt barnevogn?.....
Det er ikke for sent at bruge den, men personligt synes jeg det er spild af penge at købe en barnevogn når barnet er 1, 5 år....
Men hvis du synes i har brug for en, så er det da det i skal :-)

nej aldrig barnevogn kun kombivogn til ny født....  jeg har kombivogn som kan skifte til klapvogn og Så har jeg købt klapvogn da han blev 12 mdr

synes bare at barnevogn er sød og der er plads mit barn elsker at sove meget når vi er ud

. men er nervøs om han vil ligge i barnevogn, da han kun sidde i klapvogn.

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

hvis han sover fint i klapvognen ser jeg ingen grund til det - for os er det lettere at holde vores datter varm i klapvognen, men vinteren er snart på vej væk og det er ikke sikkert han kan passe barnevognen næste vinter (mener de maks er 97 cm i længden)

vi bruger kun barnevognen til middagslure i weekenden - ellers bruger vi kun klapvognen fordi hun så kan have sko på - det dur ikke rigtig i barnevognen

til info bliver hun 2 til marts og vi har aldrig brugt den så lidt som vi gør nu

han sover fint i klapvogn men vil bare skiftes til barnevogn er lidt nervøs om han bryder om den. der er barnevogn som kan bruge til 3 år

Anmeld

4. januar 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

nej aldrig barnevogn kun kombivogn til ny født....  jeg har kombivogn som kan skifte til klapvogn og Så har jeg købt klapvogn da han blev 12 mdr

synes bare at barnevogn er sød og der er plads mit barn elsker at sove meget når vi er ud

. men er nervøs om han vil ligge i barnevogn, da han kun sidde i klapvogn.

Jamen hvis du føler for det så synes jeg du skal gøre det... jeg har meget sjældent brugt min barnevogn og klapvogn siden marts måned.... og Lukas er 2,3 år...
Hvis han sover fint i klapvognen, så synes jeg det er unødvendigt men det er jo kun dig der kan vurdere det :-)

Anmeld

4. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Min dreng har sovet i sin til han var knap 2 år, men da vuggestuen rykkede ham ind ville han ikke sove i barnevogn mere. Han synes selv han er "stor dreng". Derudover kan min dreng godt lide selv at gå.
Og det er heller ikke mange større børn der gider sidde i en barnevogn.
Men kender du nogen som har en de ikke bruger p.t. Så kan du låne den i 14 dage og se hvordan det går.

Anmeld

4. januar 2014

roenlund

Jeg ville ikke, det kan godt være at barnevognen er god at sove i men til at sidde i på tur er en klapvogn bedre til de større børn da benene kan bukke, min søn gad meget hurtigt ikke sidde i barnevognen men han nyder stadig at få lov at sidde i klapvognen når vi går tur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.