Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: Hvor er den flot!! Må jeg være nysgerrig og spørge hvor på nettet du fandt den? Mangler en jakke i god kvalitet
Hvor er den flot!!
Må jeg være nysgerrig og spørge hvor på nettet du fandt den?
Mangler en jakke i god kvalitet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dieseljeans til halv pris - det var jeg glad for
FruOlsen skriver: Jeg syntes det kunne være sjovt at se/høre om I har gjort jer nogle gode udsalgskup eller kender gode sider med udsalg. Vi må jo inspirere hinanden! Det kan være alt fra boligudstyr til babyting og tøj - vis gerne billeder Jeg selv har fået fingrene i et Klippan uldtæppe sat ned fra 800 til 400 - dejligt!
Jeg syntes det kunne være sjovt at se/høre om I har gjort jer nogle gode udsalgskup eller kender gode sider med udsalg. Vi må jo inspirere hinanden!
Det kan være alt fra boligudstyr til babyting og tøj - vis gerne billeder
Jeg selv har fået fingrene i et Klippan uldtæppe sat ned fra 800 til 400 - dejligt!
Løbesko sat ned fra 1100 til 550
GUSO skriver: Jeg lavede det største kup 1. Januar, danefæ havde sat en hakke bed fra 1800 til 549 i julekalender og så fik jeg yderligere 50% så fik den til 275kr hvem sagde kup
Jeg lavede det største kup 1. Januar, danefæ havde sat en hakke bed fra 1800 til 549 i julekalender og så fik jeg yderligere 50% så fik den til 275kr hvem sagde kup
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128