Hyggetråd: Udsalgskup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
14 svar
14 synes godt om
3. januar 2014

Købmagerkonen

Jeg syntes det kunne være sjovt at se/høre om I har gjort jer nogle gode udsalgskup eller kender gode sider med udsalg. Vi må jo inspirere hinanden!

Det kan være alt fra boligudstyr til babyting og tøj - vis gerne billeder

Jeg selv har fået fingrene i et Klippan uldtæppe sat ned fra 800 til 400 - dejligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Valle81

Det har jeg lige gjort.
Har ikke vidst hvad jeg skulle ønske mig i julegave af min mand. Men så gik vi forbi en butik på gågaden, og der gang den. En Danefæ vinterjakke. Den kostede 1700 og med 30% rabat, men desværre havde de den ikke i min størrelse.

Så vi måtte hjem og Google og banko,
Til 959 kr. Inkl@. Levering.

Er så glad for den<3

Anmeld

3. januar 2014

Købmagerkonen

Valle81 skriver:

Det har jeg lige gjort.
Har ikke vidst hvad jeg skulle ønske mig i julegave af min mand. Men så gik vi forbi en butik på gågaden, og der gang den. En Danefæ vinterjakke. Den kostede 1700 og med 30% rabat, men desværre havde de den ikke i min størrelse.

Er så glad for den<3

Den kan jeg godt forstå du er glad for! Den ser virkelig lækker ud

Anmeld

4. januar 2014

Muffinmus

Yes, har som skrevet i min egen tråd fået denne fede jakke til 800 kr sat ned fra 1600 og den er bare mega lækker, lavet i vand og vindtæt stretch. Det er de gamle Danefæ ikke, så da denne kom blev jeg NØDT til at eje den 

har købt en masse andet, men det er denne jeg er forelsket i.

Anmeld

4. januar 2014

Elbæk

FruOlsen skriver:

Jeg syntes det kunne være sjovt at se/høre om I har gjort jer nogle gode udsalgskup eller kender gode sider med udsalg. Vi må jo inspirere hinanden!

Det kan være alt fra boligudstyr til babyting og tøj - vis gerne billeder

Jeg selv har fået fingrene i et Klippan uldtæppe sat ned fra 800 til 400 - dejligt!

Sikke et fantastisk lækker tæppe - og der er ikke noget bedre end ting til halv pris 

Jeg har fået købt en masse lækkert tøj til bettemand, og et par handsker og en hue til mig selv  

.. Januar er nu dejlig med alt det udsalg..

Anmeld

4. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

her er lidt af det jeg har fundet de sidste par dage. Har også fået købt nyt undertøj, så har seriøst forkælet mig selv! Vh stine

Anmeld

4. januar 2014

ESV

Jeg har faktisk fået købe nogle ting til Emilie (tænk at barnet faktisk mangler noget oven på fødselsdag i november og så julen lige efter) men nyt regntøj +gummistøvler sparet 300 kr, en ny taske til/fra børnehave 150 sparet 50% kondisko 2 par for 300 sparet 400 ny cykelhjelm 150 kr sparet 350. Så jo jeg syntes det har været nogle rigtig rare penge at spare

Anmeld

5. januar 2014

Bshizzle

Valle81 skriver:

Det har jeg lige gjort.

Er så glad for den<3

Hvor er den flot!! 

Må jeg være nysgerrig og spørge hvor på nettet du fandt den? 

Mangler en jakke i god kvalitet 

Anmeld

5. januar 2014

Mumto3

Jeg har vildt lækkert tøj i super kvalitet fra ansos.dk

det er økologisk det hele med på udsalg koster det det samme som h&m tøj .

Anmeld

5. januar 2014

Valle81

Bshizzle skriver:

Hvor er den flot!! 

Må jeg være nysgerrig og spørge hvor på nettet du fandt den? 

Mangler en jakke i god kvalitet 

Finder lige link:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.