Isaak 8(!!) måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

FrkZier

Maria&Lukas skriver:

I et center hvor de kun har crossfit?

nej træner det på hold i FitnessWorld, har lidt langt til det nærmeste crossfit center

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Lukas&Liam<3

FrkZier skriver:

nej træner det på hold i FitnessWorld, har lidt langt til det nærmeste crossfit center

Okay plejede nemlig at træne i fresh, men er blevet enig med mig selv om at jeg må tilmelde mig nogle hold og synes de har mange der ser gode ud i fitnessworld

Anmeld

3. januar 2014

Mother-love

FrkZier skriver:

Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg er kommet med en update på supermanden, men jeg synes bare tiden løber fra mig og BUM så der gået 2mdr

Isaak er nu 8mdr (eller det løgn.. I MORGEN) - han er en 'lille' vildbasse der den sidste 1.5mdrs tid har rejst sig op ad ALT, han er nu også begyndt at gå rundt med sin gåvogn og så er han begyndt at slippe det han holder i så han står helt selv (dog ikke så længe ad gangen). Han er også super sej til at gå fra ting til ting, så der er ikke meget ro herhjemme!
Han er simpelthen så hammer dygtig og hans mor er lige ved at dø af stolthed og kæmpe meget kærlighed

Vi startede i går (d. 2/1) indkøring i Dagpleje, mange vil måske mene det er lidt tidligt når han kun er 8mdr. men jeg/vi er ikke et sekund i tvivl om det er det HELT rigtige for vores lille energibombe at komme ud og opleve lidt flere ting og udfordring i hverdagen end hvad mor kan tilbyde herhjemme. Isaak har voldsomt meget gåpåmod og ELSKER at lege med de store drenge dernede, han har indtil videre 'kun' været der henholdsvis 45minutter og 1 time sammen med mig, men det er gået rigtig godt

Ellers så nyder jeg de sidste par uger af min barsel inden jeg starter på uddannelse d. 20/1

Jeg får tiden til at gå med træning, træning, træning og lidt mere træning - Jeg har nu tabt 41kg (42 før jul) og er blevet totalt bidt af Crossfit

og så til en 'lille' billedespam af supermanden der nu er 75cm og vejer 9kg

Han er simpelthen bare så kær altså
Isabella startede i vs dagen var 9 mdr. Vi havde skrevet hende op til hun var 10 mdr men fik pladsen en mdr før. Og vi fortryder ikke. For det havde hun virkelig brug for.
Så du skal ikke tænke på hvad andre synes kun hvad du føler og hvad din dreng har brug for

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

Maria&Lukas skriver:

Okay plejede nemlig at træne i fresh, men er blevet enig med mig selv om at jeg må tilmelde mig nogle hold og synes de har mange der ser gode ud i fitnessworld

de har mange rigtig gode hold i Fitness World synes jeg, brugte dem selv rigtig meget før jeg blev bidt af Crossfit

Anmeld

3. januar 2014

M (:

FrkZier skriver:

Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg er kommet med en update på supermanden, men jeg synes bare tiden løber fra mig og BUM så der gået 2mdr

Isaak er nu 8mdr (eller det løgn.. I MORGEN) - han er en 'lille' vildbasse der den sidste 1.5mdrs tid har rejst sig op ad ALT, han er nu også begyndt at gå rundt med sin gåvogn og så er han begyndt at slippe det han holder i så han står helt selv (dog ikke så længe ad gangen). Han er også super sej til at gå fra ting til ting, så der er ikke meget ro herhjemme!
Han er simpelthen så hammer dygtig og hans mor er lige ved at dø af stolthed og kæmpe meget kærlighed

Vi startede i går (d. 2/1) indkøring i Dagpleje, mange vil måske mene det er lidt tidligt når han kun er 8mdr. men jeg/vi er ikke et sekund i tvivl om det er det HELT rigtige for vores lille energibombe at komme ud og opleve lidt flere ting og udfordring i hverdagen end hvad mor kan tilbyde herhjemme. Isaak har voldsomt meget gåpåmod og ELSKER at lege med de store drenge dernede, han har indtil videre 'kun' været der henholdsvis 45minutter og 1 time sammen med mig, men det er gået rigtig godt

Ellers så nyder jeg de sidste par uger af min barsel inden jeg starter på uddannelse d. 20/1

Jeg får tiden til at gå med træning, træning, træning og lidt mere træning - Jeg har nu tabt 41kg (42 før jul) og er blevet totalt bidt af Crossfit

Store, lækre, dygtige dreng! 

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

Havanagila skriver:

Han er simpelthen bare så kær altså
Isabella startede i vs dagen var 9 mdr. Vi havde skrevet hende op til hun var 10 mdr men fik pladsen en mdr før. Og vi fortryder ikke. For det havde hun virkelig brug for.
Så du skal ikke tænke på hvad andre synes kun hvad du føler og hvad din dreng har brug for

tusind tak

Det er jeg rigtig glad for du siger, mange synes det er aaalt for tidligt han er startet, ville da også lyve hvis jeg sagde jeg ikke godt gad gå hjemme med ham længere, men det ville uden tvivl være fordi JEG synes det er hyggeligt at gå hjemme på barsel, bestemt ikke for Isaaks skyld, jeg er helt overbevist om han har det bedst med at kunne være et par timer sammen med andre børn hver dag og så komme hjem og hygge derefter - hans far har barsel når jeg starter skole og frem til April, så han vil 'kun' være deltid indtil der

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

M (: skriver:

Store, lækre, dygtige dreng! 

jaaaa og ham har jeg (med LIDT hjælp fra A) lavet

Anmeld

3. januar 2014

Ayasmor

FrkZier skriver:

Har sagt det før og jeg siger det igen... Han er simpelthen så hamrende skøn Er du vimmer, hvor har han travlt med at komme fremad i verden Og dejligt at høre, at indkøring i dagpleje indtil nu bare er gået uden problemer

Shiiit, hvor ser du godt ud efter alle de kg. du har smidt Du er jo blevet til den yummi mummy vi snakkede om inden vi kom til sjælland

Anmeld

3. januar 2014

M (:

FrkZier skriver:

jaaaa og ham har jeg (med LIDT hjælp fra A) lavet

Ja, det er ret godt gået!! I er vist nødt til at gentage succesen om nogle år, for det er i altså ret gode til! 

Anmeld

3. januar 2014

mommy1991

FrkZier skriver:

Lækker mor og lækker baby  Hvis man ikke læste hvor gammel han var, ville man gætte på han var omkring 1 år! Han er så vildt dygtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.