FrkZier skriver:
Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg er kommet med en update på supermanden, men jeg synes bare tiden løber fra mig og BUM så der gået 2mdr 
Isaak er nu 8mdr (eller det løgn.. I MORGEN) - han er en 'lille' vildbasse der den sidste 1.5mdrs tid har rejst sig op ad ALT, han er nu også begyndt at gå rundt med sin gåvogn og så er han begyndt at slippe det han holder i så han står helt selv (dog ikke så længe ad gangen
). Han er også super sej til at gå fra ting til ting, så der er ikke meget ro herhjemme!
Han er simpelthen så hammer dygtig og hans mor er lige ved at dø af stolthed og kæmpe meget kærlighed
Vi startede i går (d. 2/1) indkøring i Dagpleje, mange vil måske mene det er lidt tidligt når han kun er 8mdr. men jeg/vi er ikke et sekund i tvivl om det er det HELT rigtige for vores lille energibombe at komme ud og opleve lidt flere ting og udfordring i hverdagen end hvad mor kan tilbyde herhjemme. Isaak har voldsomt meget gåpåmod og ELSKER at lege med de store drenge dernede, han har indtil videre 'kun' været der henholdsvis 45minutter og 1 time sammen med mig, men det er gået rigtig godt
Ellers så nyder jeg de sidste par uger af min barsel inden jeg starter på uddannelse d. 20/1

Jeg får tiden til at gå med træning, træning, træning og lidt mere træning
- Jeg har nu tabt 41kg (42 før jul
) og er blevet totalt bidt af Crossfit
og så til en 'lille' billedespam af supermanden der nu er 75cm og vejer 9kg

Har sagt det før og jeg siger det igen... Han er simpelthen så hamrende skøn

Er du vimmer, hvor har han travlt med at komme fremad i verden

Og dejligt at høre, at indkøring i dagpleje indtil nu bare er gået uden problemer

Shiiit, hvor ser du godt ud efter alle de kg. du har smidt

Du er jo blevet til den yummi mummy vi snakkede om inden vi kom til sjælland
Anmeld