Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg er kommet med en update på supermanden, men jeg synes bare tiden løber fra mig og BUM så der gået 2mdr
Isaak er nu 8mdr (eller det løgn.. I MORGEN) - han er en 'lille' vildbasse der den sidste 1.5mdrs tid har rejst sig op ad ALT, han er nu også begyndt at gå rundt med sin gåvogn og så er han begyndt at slippe det han holder i så han står helt selv (dog ikke så længe ad gangen). Han er også super sej til at gå fra ting til ting, så der er ikke meget ro herhjemme!Han er simpelthen så hammer dygtig og hans mor er lige ved at dø af stolthed og kæmpe meget kærlighed
Vi startede i går (d. 2/1) indkøring i Dagpleje, mange vil måske mene det er lidt tidligt når han kun er 8mdr. men jeg/vi er ikke et sekund i tvivl om det er det HELT rigtige for vores lille energibombe at komme ud og opleve lidt flere ting og udfordring i hverdagen end hvad mor kan tilbyde herhjemme. Isaak har voldsomt meget gåpåmod og ELSKER at lege med de store drenge dernede, han har indtil videre 'kun' været der henholdsvis 45minutter og 1 time sammen med mig, men det er gået rigtig godt
Ellers så nyder jeg de sidste par uger af min barsel inden jeg starter på uddannelse d. 20/1
Jeg får tiden til at gå med træning, træning, træning og lidt mere træning - Jeg har nu tabt 41kg (42 før jul) og er blevet totalt bidt af Crossfit
og så til en 'lille' billedespam af supermanden der nu er 75cm og vejer 9kg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg er kommet med en update på supermanden, men jeg synes bare tiden løber fra mig og BUM så der gået 2mdr Isaak er nu 8mdr (eller det løgn.. I MORGEN) - han er en 'lille' vildbasse der den sidste 1.5mdrs tid har rejst sig op ad ALT, han er nu også begyndt at gå rundt med sin gåvogn og så er han begyndt at slippe det han holder i så han står helt selv (dog ikke så længe ad gangen). Han er også super sej til at gå fra ting til ting, så der er ikke meget ro herhjemme!Han er simpelthen så hammer dygtig og hans mor er lige ved at dø af stolthed og kæmpe meget kærlighed Vi startede i går (d. 2/1) indkøring i Dagpleje, mange vil måske mene det er lidt tidligt når han kun er 8mdr. men jeg/vi er ikke et sekund i tvivl om det er det HELT rigtige for vores lille energibombe at komme ud og opleve lidt flere ting og udfordring i hverdagen end hvad mor kan tilbyde herhjemme. Isaak har voldsomt meget gåpåmod og ELSKER at lege med de store drenge dernede, han har indtil videre 'kun' været der henholdsvis 45minutter og 1 time sammen med mig, men det er gået rigtig godt Ellers så nyder jeg de sidste par uger af min barsel inden jeg starter på uddannelse d. 20/1 Jeg får tiden til at gå med træning, træning, træning og lidt mere træning - Jeg har nu tabt 41kg (42 før jul) og er blevet totalt bidt af Crossfit og så til en 'lille' billedespam af supermanden der nu er 75cm og vejer 9kg
Maria&Lukas skriver: Hvor er han bare super hurtig der går da ikke længe før han går.Og hold op hvor ser du godt ud
Hvor er han bare super hurtig der går da ikke længe før han går.Og hold op hvor ser du godt ud
hihi ja det må man sige, der er fart over feltet - det siger alle, men jeg håååber han venter lidt, det kniber allerede nu med at have det mentale med i det han gør, det bliver da først galt hvis han begynder at gå selv også, men igen, det Isaak, det ville ikke komme bag på mig
taaaaaaak
Maria&Lukas skriver: Det kan også gå lidt for hurtigt Må prøve at gøre dig efter når jeg har født for der skal da også tabes et par kilo eller 20 helst 25 Hvor træner du?
Det kan også gå lidt for hurtigt Må prøve at gøre dig efter når jeg har født for der skal da også tabes et par kilo eller 20 helst 25 Hvor træner du?
Jeg træner Crossfit i herlev 3x om ugen og så løber jeg ude i det fri 2x om ugen
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Hvor er han bare sej og hvor ser du bare hammer godt ud
Hvor er han bare sej og hvor ser du bare hammer godt ud
taak og taaaak
FrkZier skriver: Jeg træner Crossfit i herlev 3x om ugen og så løber jeg ude i det fri 2x om ugen
Lækre drengebarn, og sikke en lækker mor han har!
AnthonsMor skriver: Lækre drengebarn, og sikke en lækker mor han har!
taaak søde
håber i har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128