Vis jeres børneværelser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Villads' værelse, fanget i et (sjældent) opryddet øjeblik

Ej sikke et fint værelse... Glæder mig til ungerne vågner fra deres lur så jeg kan blive færdige inde på deres værelser i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Muhmi

Dorthe1986 skriver:

Jo det tror jeg da nok man må jeg troede bare ikke man kunne, så yeah nu kan jeg også få wallstickers

De hænger selvfølgelig ikke ligeså godt fast som på f.eks. et skab, men jeg har da sat dem på én gang og nu flyttet dem herop og de hænger stadig fast

Anmeld

4. januar 2014

Moma

_-Kathrine-_ skriver:

Villads' værelse, fanget i et (sjældent) opryddet øjeblik

Sejt bil/bus tapet. Det ville Christoffer elske at få på sit værelse.

Anmeld

4. januar 2014

_-Kathrine-_

K&S skriver:

Tak piller drengene dem ikke af?

Nej, dem lader de være

Anmeld

4. januar 2014

ano14316

Her er min søns 'ikea' værelse Hehe... Og vi har netop lavet om så der også er plads til lillebror/søster...

Anmeld

4. januar 2014

**Ønskebabyen

Her er vores baby/børneværelse

der mangler dog en wallsticker ved sengen, en uro ved puslepladsen og to billeder ved rumdelerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

Muhmi skriver:

Vi er lige flyttet ovenpå og det er bare SUPER-DUPER for ungerne har fået hver deres soveværelse og det er bare SÅ hyggeligt at gå og få det til at se hyggeligt ud oppe hos dem.. Hvordan ser jeres ungers soveværelser ud?

Her er deres, eller sovepladserne i hvert fald indtil videre  Skal lige have ryddet ordentlig op og få sat de sidste ting op i morgen, så sætter jeg de nye billeder ind dér

PS. det er ikke mig der har valgt farven til Silas' værelse, det var sådan da vi flyttede ind, men vi skal lige have købt en bøtte maling og så bliver det lyst

hvor meget koster det alt som der viste på billede den er squ såååå flot. jeg vil også lave den han har lille værelse men der ok men har ingen erfaring...  

Anmeld

5. januar 2014

PernilleogLouis

Min dreng blir 6 om lidt - her er hans værelse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.