Vis jeres børneværelser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
27 svar
25 synes godt om
3. januar 2014

Muhmi

Vi er lige flyttet ovenpå og det er bare SUPER-DUPER for ungerne har fået hver deres soveværelse og det er bare SÅ hyggeligt at gå og få det til at se hyggeligt ud oppe hos dem.. Hvordan ser jeres ungers soveværelser ud?

Her er deres, eller sovepladserne i hvert fald indtil videre  Skal lige have ryddet ordentlig op og få sat de sidste ting op i morgen, så sætter jeg de nye billeder ind dér

PS. det er ikke mig der har valgt farven til Silas' værelse, det var sådan da vi flyttede ind, men vi skal lige have købt en bøtte maling og så bliver det lyst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

asff

Muhmi skriver:

Vi er lige flyttet ovenpå og det er bare SUPER-DUPER for ungerne har fået hver deres soveværelse og det er bare SÅ hyggeligt at gå og få det til at se hyggeligt ud oppe hos dem.. Hvordan ser jeres ungers soveværelser ud?

Her er deres, eller sovepladserne i hvert fald indtil videre  Skal lige have ryddet ordentlig op og få sat de sidste ting op i morgen, så sætter jeg de nye billeder ind dér

PS. det er ikke mig der har valgt farven til Silas' værelse, det var sådan da vi flyttede ind, men vi skal lige have købt en bøtte maling og så bliver det lyst

Hvor er de fine Måtte bare lige kommenterer.. Og HOLD NU OP en masse peter plys 

Anmeld

3. januar 2014

Muhmi

asff skriver:

Hvor er de fine Måtte bare lige kommenterer.. Og HOLD NU OP en masse peter plys 

Haha.. Du kunne godt gennemskue temaet? 

Ej jeg er helt pjattet med Peter Plys og det smitter jo lidt af på ungerne 

Anmeld

3. januar 2014

asff

Muhmi skriver:

Haha.. Du kunne godt gennemskue temaet? 

Ej jeg er helt pjattet med Peter Plys og det smitter jo lidt af på ungerne 

Hehe jeg synes også selv jeg er ret skarp Det er da dejligt at du kan smitte dem - hehe, gad vide hvordan dit eget soveværelse ser ud, når det er DIG der elsker peter plys?

Anmeld

3. januar 2014

Muhmi

asff skriver:

Hehe jeg synes også selv jeg er ret skarp Det er da dejligt at du kan smitte dem - hehe, gad vide hvordan dit eget soveværelse ser ud, når det er DIG der elsker peter plys?

Lad os bare sige at jeg også har Peter Plys sengetøj i voksen dyne størrelse 

Anmeld

3. januar 2014

MHB

Muhmi skriver:

Hvor er de fine og hold da op med Peter Plys! 

Her er Carls værelse (jeg har dog fået ryddet vindueskarmen for Duplo ) det er ikke så stort men har alt hvad han har brug for 

Anmeld

3. januar 2014

Muhmi

MHB skriver:

Hvor er de fine og hold da op med Peter Plys! 

Her er Carls værelse (jeg har dog fået ryddet vindueskarmen for Duplo ) det er ikke så stort men har alt hvad han har brug for 

Ååårh hvor er det hyggeligt, SUPER fedt med væggen hvor der er trætapet, skal også have købt mig sådan noget tapet med nogle rolige lækre farver på til ungerne  Fed idé!

Og ja, mor elsker Peter Plys 

Anmeld

3. januar 2014

MHB

Muhmi skriver:

Ååårh hvor er det hyggeligt, SUPER fedt med væggen hvor der er trætapet, skal også have købt mig sådan noget tapet med nogle rolige lækre farver på til ungerne  Fed idé!

Og ja, mor elsker Peter Plys 

Tak

Ja jeg tænkte at trætapetet ville give værelset lidt dybde nu hvor det ikke er så stort! Og det ser super godt ud synes jeg, men min kæreste bandede godt nok lidt da det skulle op 

Anmeld

3. januar 2014

Dorthe1986

Muhmi skriver:

Så fint :-) er lige nødt til at høre, den der wallsticker har du sat den på savsmuldstapet? :-)

Anmeld

3. januar 2014

Peanut

Ej hvor er det sødt med alt det peter plys du har

Vores ser sådan ud..

Det er nyrenoveret og mangler derfor stadig lidt lister osv, men giver da et indtryk..

Når den lille har givet sig til kende, inden for 14 dages tid forhåbentlig, køber vi nogle wallstickers og kurve i lidt mere pige eller drengefarve, så det indikerer kønnet på babyen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.