Jeg trænger til fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

An&Jo

lineog4 skriver:

Hvis jeg skulle tage kun en weekend skulle det være noget forholdsvist tæt på - ville feks ikke Island selvom der er fantastisk og en tur i den blå lagune gør underværker for en træt sjæl. 

Jeg er mest til storby og ville vælge BERLIN, London eller Amsterdam. Eller endnu bedre Venedig. Men skal det være natur tror jeg det ville være Sverige jeg tog til - bare et vandrerhjem in the middle of no where hvor man kunne gå en lang tur og ikke se andre mennesker.

Bestemt ingen storbyer, dem kan vi tage når jeg er knapt så stresset som jeg er lige nu.. Lige nu trænger jeg til RO og det får man desværre ikke i storbyen..

Årh ja, jeg havde slet ikke tænkt på sverige faktisk.. der kan vi jo komme op på et par timer med hurtigfærgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

anynom

An&Jo skriver:

Det er bare ikke så langt hjemmefra, som jeg gerne vil have.. Det er nærmest lige i baghaven

Oh, okay

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

MsDane skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor I bor, men Waldschlössen i Schleswig er et skønt sted til genopladning.. Der er ikke shoppemuligheder, som i eksempelvis Hamburg, men brug pengene på massage og bodyscrubs

behøver ingen shopping, bare kvalitid med min mand, og tid til at oplade batterierne igen..

vil lige kigge på Schleswig

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

Smil skriver:

Det er bare ikke rart, når man begynder at stresse, som du beskriver.. Men godt du er opmærksom på det

Comwell ved Børkop (omkring Vejle) kan virkelig anbefales
Det er et spa sted med lækkert mad og ud til skøn natur Udendørs boblebad med udsigt til skov ig Vejle Fjord giver masser af ny energi

Vil lige kigge på comwell så.. der er sikkert rigtig mange naturskønne steder i DK hvor vi ikke har været endnu, og det er klart muligheder.. Jeg skal bare væk hjemmefra..

Jeg er meget opmærksom på min krop og mine reaktioner, og derfor ved jeg at NU skal der ske noget..

Anmeld

3. januar 2014

sandramor

An&Jo skriver:

behøver ingen shopping, bare kvalitid med min mand, og tid til at oplade batterierne igen..

jeg bor i Sønderjylland og har kun en halv time til Tyskland.... og syd Schlewig er simpelthen så fantastisk!! En heeeeelt enorm skøn natur og fred og ro.... Det er virkelig terapi at komme derned i ro og fred... Og mange af deres hoteller er såååå skønne at opholde sig på.... Har ofte været der og det vil jeg fortsætte med... Så kan klart anbefale det 

Anmeld

3. januar 2014

MsDane

An&Jo skriver:

Det kan i hvert fald anbefales så... Var der selv af samme grund og i deres spa-afdeling er der udeområde med finsk svedehytte osv.. Det er bare så dejligt

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

MsDane skriver:

Det kan i hvert fald anbefales så... Var der selv af samme grund og i deres spa-afdeling er der udeområde med finsk svedehytte osv.. Det er bare så dejligt

Hvor bookede du igennem??

Anmeld

3. januar 2014

MsDane

An&Jo skriver:

Direkte på hotellet

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

MsDane skriver:

Direkte på hotellet

Kan du anbefale et så??

Anmeld

3. januar 2014

MsDane

An&Jo skriver:

http://www.hotel-waldschloesschen.de/

Sendte en mail.. og bookede nogle behandlinger hjemmefra og nogle dernede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.