Jeg trænger til fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.791 visninger
30 svar
8 synes godt om
3. januar 2014

An&Jo

Jeg synes det hele er så hårdt lige i tiden, mit overskud er forsvundet, og jeg er begyndt at lade mine beboere køre mig så langt ud at vi kommer op og diskutere, og det ligner bare ikke mig.. Jeg har altid haft overskud til at gå væk i to sekunder, eller bare lade det sive fra det ene øre til det andet, men det kan jeg ikke lige i tiden..

Jeg trænger tilf red og ro, og til at være sammen med min mand uden arbejde dagen efter, eller børn der rykker i os..

Hvor kan vi tage hen, det skal være væk fra hjemmet, og minimum en weekend?? Det må godt være udenlands, men det skal være nemt at komme til og gerne ud til noget natur, pris er næsten ligegyldig, jeg skal bare VÆK hjemmefra i et par dage med min mand og samle nyt overskud SNART!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

tarkoflen

Øv det lyder ikke godt!

Berlin, Prag og London er skønne byer, men hvis det er natur du søger er det nok ikke lige sagen. Måske Norge i noget hytteværk ude midt i ingenting eller Island? Det skulle også være vildt flot

Håber snart l kan komme afsted og du kan få ladet op

Anmeld

3. januar 2014

Havre74

An&Jo skriver:

Jeg synes det hele er så hårdt lige i tiden, mit overskud er forsvundet, og jeg er begyndt at lade mine beboere køre mig så langt ud at vi kommer op og diskutere, og det ligner bare ikke mig.. Jeg har altid haft overskud til at gå væk i to sekunder, eller bare lade det sive fra det ene øre til det andet, men det kan jeg ikke lige i tiden..

Jeg trænger tilf red og ro, og til at være sammen med min mand uden arbejde dagen efter, eller børn der rykker i os..

Hvor kan vi tage hen, det skal være væk fra hjemmet, og minimum en weekend?? Det må godt være udenlands, men det skal være nemt at komme til og gerne ud til noget natur, pris er næsten ligegyldig, jeg skal bare VÆK hjemmefra i et par dage med min mand og samle nyt overskud SNART!!

Jeg har ofte set reklamer for naturskønne steder i Tyskland og dem jeg har set har endda været billige. Det kan både være en hytte eller et hotel. Hvis jeg var dig ville jeg nok vælge hotel, da du og din mand jo slet ikke skal lave noget selv der.

Held og lykke med at finde et dejligt sted.

Anmeld

3. januar 2014

anynom

An&Jo skriver:

Comwell hotel i Rebild Bakker - fantastisk natur!

Anmeld

3. januar 2014

lineog4

Hvis jeg skulle tage kun en weekend skulle det være noget forholdsvist tæt på - ville feks ikke Island selvom der er fantastisk og en tur i den blå lagune gør underværker for en træt sjæl. 

Jeg er mest til storby og ville vælge BERLIN, London eller Amsterdam. Eller endnu bedre Venedig. Men skal det være natur tror jeg det ville være Sverige jeg tog til - bare et vandrerhjem in the middle of no where hvor man kunne gå en lang tur og ikke se andre mennesker.

Anmeld

3. januar 2014

MsDane

An&Jo skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor I bor, men Waldschlössen i Schleswig er et skønt sted til genopladning.. Der er ikke shoppemuligheder, som i eksempelvis Hamburg, men brug pengene på massage og bodyscrubs

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

tarkoflen skriver:

Øv det lyder ikke godt!

Berlin, Prag og London er skønne byer, men hvis det er natur du søger er det nok ikke lige sagen. Måske Norge i noget hytteværk ude midt i ingenting eller Island? Det skulle også være vildt flot

Håber snart l kan komme afsted og du kan få ladet op

jeg trænger til rigtig meget ro, så mit hovede kan få slappet af, og derfor tænker jeg natur som jeg kan nyde med min mand..

Og nej det er ikke for godt, men kan bare mærke at det hele stresser mig lige nu, og det går udover de forkerte mennesker, blandt andet børnene..

Anmeld

3. januar 2014

Smil

Profilbillede for Smil
Det er bare ikke rart, når man begynder at stresse, som du beskriver.. Men godt du er opmærksom på det

Comwell ved Børkop (omkring Vejle) kan virkelig anbefales
Det er et spa sted med lækkert mad og ud til skøn natur Udendørs boblebad med udsigt til skov ig Vejle Fjord giver masser af ny energi

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

Havre74 skriver:

Jeg har ofte set reklamer for naturskønne steder i Tyskland og dem jeg har set har endda været billige. Det kan både være en hytte eller et hotel. Hvis jeg var dig ville jeg nok vælge hotel, da du og din mand jo slet ikke skal lave noget selv der.

Held og lykke med at finde et dejligt sted.

Det skal klart være hotel, jeg skal ikke lave noget overhovedet i de dage vi skal være afsted, alt skal serveres om jeg så skal betale for det..

Jeg har faktisk overvejet tyskland, for ja der er flot og som du siger er det faktisk heller ikke det dyreste..

Anmeld

3. januar 2014

An&Jo

JulieWH skriver:

Comwell hotel i Rebild Bakker - fantastisk natur!

Det er bare ikke så langt hjemmefra, som jeg gerne vil have.. Det er nærmest lige i baghaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.