BigHope13 skriver:
Hvor meget sover/sov jeres babyer på ca 7 uger?
Thor er på tirsdag 8 uger gammel, og han sover eksemplarisk om natten. Mellem 5-9 timer i streg sp der kan vi bestemt ikke klage men han er så ekstremt dårlig til at sove i løbet dagen
nogle dage sover han en god lur her formiddag/middag på 2-4 timer.
Men fra kl 18-23/00 hvor han kommer i seng er han bare ikke til at ligge, han er lys vågen, men er ofte sulten og pylret i det tidsrum.
Han kan nogle gange godt falde i søvn hvis han ligger ved mig, men lige så snart jeg ligger ham fra mig så bryder helvede løs
og en anden ting, hvor ligger i jeres babyer til at sove om eftermiddagen/ aftenen ?
Vi har haft en vugge stående i stuen men han blev rasende når han lagde der, har også prøvet med liften, det var heller ikke et hit.
Nu står vuggen soveværelset hvor han så sover Såå godt om natten.
Nu bliver han primært lagt på sofaen i aftentimerne svøbt i dynen men så kan jeg ikke rigtig gå fra stuen når han sover der.
Så hvordan og hvor sover jeres babyer om aftenen. og har ellers nogle gode råd
Uha Oliver sov ikke godt - medmindre han lå i mine arme indtil han var omkring 9-10 uger gammel, ellers skreg han i vilden sky. Efter vi fik styr på maveproblemerne kan han snildt tage en lur på 2-3 timer. Men falde i søvn i barnevognen uden den kører kan jeg glemme alt om 
Han har stadig lidt problemer med at sove når Bella er hjemme 
Til gengæld sover han natten igennem nu, uden at få en flaske 23-06
Anmeld