Hvornår er manden under tøflen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

Lykke:)

Muhmi skriver:

Tjaaaa, jeg ville sige at det er når man lige har haft mega dejlig sex og han så går ud og smører en sandwich til hans udmattede kone 

Er din mand under tøflen?

Haha! super fedt! Også noget min kæreste kunne finde på og jeg ELSKER det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Muhmi

Carina:-) skriver:

Ja for pokker

Han sover ALTID i den våde plet bagefter bare fordi han ved jeg hader det 

Hahaha!! Det gør min også!! Iiih så SØDE de er 

Anmeld

2. januar 2014

Muhmi

Lykke:) skriver:

Haha! super fedt! Også noget min kæreste kunne finde på og jeg ELSKER det

Samme her.. Service på højt niveau 

Anmeld

3. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Synes også det er helt fantastisk at have dem inde hos sig, jo tættere jo bedre  Det er skide hyggeligt og praktisk  Ved heller ikke hvordan jeg kommer til at sove i nat når nu lillemanden har eget værelse...  Men tænker at det bliver skønt 

Det er nemlig bare skide smart at have dem hos sig hvis de vågner om natten og jeg er så doven at han ligger i sin lift imellem os så jeg ikke skal rejse mig for at give ham sutten :p ved ikke hvad jeg gøre når han snart vokser ud af den lift

Anmeld

3. januar 2014

Anonym

Carina:-) skriver:

Ja for pokker

Han sover ALTID i den våde plet bagefter bare fordi han ved jeg hader det 

vi skifter altså lagen, hvis der kommer en plet.

Er min mand under tøflen hvis han nogle gange skifter lagen, når jeg går i bad bagefter. Eller når vi begge går i bad sammen bagefter.
Hihi

Anmeld

3. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

vi skifter altså lagen, hvis der kommer en plet.

Er min mand under tøflen hvis han nogle gange skifter lagen, når jeg går i bad bagefter. Eller når vi begge går i bad sammen bagefter.
Hihi

Haha, vi skifter også for det meste lagen, men det er ikke altid man orker det

Anmeld

3. januar 2014

Muhmi

MiichellaMalou skriver:

Det er nemlig bare skide smart at have dem hos sig hvis de vågner om natten og jeg er så doven at han ligger i sin lift imellem os så jeg ikke skal rejse mig for at give ham sutten :p ved ikke hvad jeg gøre når han snart vokser ud af den lift

Man lærer søvngængeri

Anmeld

3. januar 2014

mpr

Muhmi skriver:

Tjaaaa, jeg ville sige at det er når man lige har haft mega dejlig sex og han så går ud og smører en sandwich til hans udmattede kone 

Er din mand under tøflen?

Haha ja det er et meget godt spørgsmål Kæresten er måske lidt under tøffelen han er bare så uheldig at han har været meget tøffelhelt for sin eks (moren til hans datter) også efter de gik fra hinanden og imens han har været sammen med mig.. Så måtte han dog give lidt slip på det for at ryge under min tøffel fordi jeg krævede en masse 

Men nu har vi vist fået skabt balance fordi han ikke rigtig er tøffel helt (ikke særlig meget i hvert fald) for hans eks længere så jeg skal ikke kræve mere for at vores liv også fungere  

Men jeg er nok lidt dominerende, dog vælger jeg at sige jeg former ham og ikke at han er under tøffelen  

Anmeld

3. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Man lærer søvngængeri

Hehe ja min kæreste fatter ikke jeg kan give ham sutten i sævne og næremst gå ud i søvne og lave mad

Anmeld

3. januar 2014

Loan

Muhmi skriver:

Man lærer søvngængeri

Hehe nej nej altså det helt forkert, man lære at lytte efter, dreje sig imod manden og skubbe til ham og sige "dit barn kalder" og så snorke videre selv.

Vil ikke sige han er under tøflen men han er rigtig god til at varde mig op, især med små hint hvis jeg mangler noget. Og det med maden har jeg os gjort nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.