Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjaaaa, jeg ville sige at det er når man lige har haft mega dejlig sex og han så går ud og smører en sandwich til hans udmattede kone
Er din mand under tøflen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Tjaaaa, jeg ville sige at det er når man lige har haft mega dejlig sex og han så går ud og smører en sandwich til hans udmattede kone Er din mand under tøflen?
MiichellaMalou skriver: Hahahhahahaha det kunne min også godt finde på
Hahahhahahaha det kunne min også godt finde på
Famer nogle dejlige mænd vi har os
Muhmi skriver: Famer nogle dejlige mænd vi har os
MiichellaMalou skriver: Jaaa det er altid dejligt med mad og noget at drikke efter sådan en omgang :p
Jaaa det er altid dejligt med mad og noget at drikke efter sådan en omgang :p
Jup Vi har får første gang i snart 3 år fået vores helt eget soveværelse tilbage, i dag, så DET skulle udnyttes
Muhmi skriver: Jup Vi har får første gang i snart 3 år fået vores helt eget soveværelse tilbage, i dag, så DET skulle udnyttes
MiichellaMalou skriver: Det jo lige det som det skal der går nok noget tid før vi får det.
Det jo lige det som det skal der går nok noget tid før vi får det.
Tjaa, et års tid ca. Men det er GODT når det sker haha
Muhmi skriver: Tjaa, et års tid ca. Men det er GODT når det sker haha
MiichellaMalou skriver: Ja men er nu også dejligt og have ham i soveværelset vores sexliv fungere stadig helt fantatisk. men bliver ogsp dejligt når han skal på eget værelse
Ja men er nu også dejligt og have ham i soveværelset vores sexliv fungere stadig helt fantatisk. men bliver ogsp dejligt når han skal på eget værelse
Synes også det er helt fantastisk at have dem inde hos sig, jo tættere jo bedre Det er skide hyggeligt og praktisk Ved heller ikke hvordan jeg kommer til at sove i nat når nu lillemanden har eget værelse... Men tænker at det bliver skønt
Ja for pokker
Han sover ALTID i den våde plet bagefter bare fordi han ved jeg hader det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128