Er det tosset at......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

BellaCiinea

NV skriver:

Jeg undlod studenterkørslen da det ikke sagde mig det mindste.  Har aldrig fortrudt det. Synes det lyder som en dejlig plan, at tage en tur til England i stedet.

Tror heller ikk jeg vil fortryde at fravælge det  

Og vil så gerne opleve London

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

SanJose

Altså jeg ville gøre det. Det er en afslutning på de to år I nu har haft sammen, og selvom man ikke drikker er det nu hyggeligt nok alligevel 

Anmeld

2. januar 2014

BellaCiinea

SanJose skriver:

Altså jeg ville gøre det. Det er en afslutning på de to år I nu har haft sammen, og selvom man ikke drikker er det nu hyggeligt nok alligevel 

Grunden til at jeg ikke har lyst er også at jeg ikke kan lide at køre. Jeg var i en bilulykke for år tilbage. Og jeg hader virkelig at køre.. og det er to dage den studenterkørsel varer...

Anmeld

2. januar 2014

Lykke:)

IsabellaCiinea skriver:

.... Er det tosset at jeg overvejer at droppe min studenterkørsel (koster 600kr)?

Jeg overvejer det, da det ikke siger mig det mindste.. Jeg er bange for at køre, og jeg gider ikke drikke..

Jeg overvejer i stedet at bruge pengene (plus en del ekstra oven i self) på en hyggeweekend i England, sammen med en veninde..

Jeg nød virkelig min studenterkørsel. Det var virkelig en fed oplevelse men synes helt sikkert at du skal gøre hvad du føler for!

Anmeld

2. januar 2014

BellaCiinea

Lykke:) skriver:

Jeg nød virkelig min studenterkørsel. Det var virkelig en fed oplevelse men synes helt sikkert at du skal gøre hvad du føler for!

Jeg tror jeg er nået frem til at det bliver London

Glæder mig allerede... Studenterkørslen har jeg ikk glædet mig til på noget som helst tidspunkt..

Anmeld

2. januar 2014

IsabellaCiinea skriver:

Jeg tror jeg er nået frem til at det bliver London

Glæder mig allerede... Studenterkørslen har jeg ikk glædet mig til på noget som helst tidspunkt..

Så snup du London
Jeg var 19 og total i partyhjørnet, så jeg synes bare det var SÅ fedt!

Anmeld

3. januar 2014

BellaCiinea

Lykke:) skriver:

Så snup du London
Jeg var 19 og total i partyhjørnet, så jeg synes bare det var SÅ fedt!

Jeg bliver 24 til marts.. og har ikke været i partyhjørnet de sidste  6 år

Så ja, det bliver helt sikkert London!

Anmeld

3. januar 2014

IsabellaCiinea skriver:

Jeg bliver 24 til marts.. og har ikke været i partyhjørnet de sidste  6 år

Så ja, det bliver helt sikkert London!

London er også en super fed by!

Anmeld

3. januar 2014

DianaRJS

IsabellaCiinea skriver:

.... Er det tosset at jeg overvejer at droppe min studenterkørsel (koster 600kr)?

Jeg overvejer det, da det ikke siger mig det mindste.. Jeg er bange for at køre, og jeg gider ikke drikke..

Jeg overvejer i stedet at bruge pengene (plus en del ekstra oven i self) på en hyggeweekend i England, sammen med en veninde..

haha jeg gjorde nøjagtig det samme som dig droppede studenterkørslen og tog på miniferie med 2 veninder ;P

men synes helt klart du skal gøre hvad du selv føler

Anmeld

3. januar 2014

Team Putte

IsabellaCiinea skriver:

jeg ville ikke have undværet den dag, men hvis jeg havde det som dig med at køre så havde jeg også meldt fra!

LONDON BABY!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.