Er det tosset at......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
21 svar
18 synes godt om
2. januar 2014

BellaCiinea

.... Er det tosset at jeg overvejer at droppe min studenterkørsel (koster 600kr)?

Jeg overvejer det, da det ikke siger mig det mindste.. Jeg er bange for at køre, og jeg gider ikke drikke..

Jeg overvejer i stedet at bruge pengene (plus en del ekstra oven i self) på en hyggeweekend i England, sammen med en veninde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

esioul

IsabellaCiinea skriver:

.... Er det tosset at jeg overvejer at droppe min studenterkørsel (koster 600kr)?

Jeg overvejer det, da det ikke siger mig det mindste.. Jeg er bange for at køre, og jeg gider ikke drikke..

Jeg overvejer i stedet at bruge pengene (plus en del ekstra oven i self) på en hyggeweekend i England, sammen med en veninde..

Synes du skal gøre lige hvad du føler for.

Jeg havde også valgt det fra

Anmeld

2. januar 2014

Hullabullabulla

IsabellaCiinea skriver:

Hvis du ikke har lyst er det da helt fair at droppe den

Jeg selv ville dog ikke have undværet den dag, som var den fedeste ever i hele min studentertid

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

IsabellaCiinea skriver:

Næh, for hvis du er bange for at køre, skal du jo ikke tvinges til det. og hvad sjov vil du have det som den eneste ædru?

Anmeld

2. januar 2014

BellaCiinea

Yurie skriver:

Næh, for hvis du er bange for at køre, skal du jo ikke tvinges til det. og hvad sjov vil du have det som den eneste ædru?

Nej også det jeg tænker.. og jeg er meget ældre end alle andre.. Der er allesammen 18-19 år, og jeg er snart 24..

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

London, London, London! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

Tystys14

IsabellaCiinea skriver:

Jeg undlod studenterkørslen da det ikke sagde mig det mindste.  Har aldrig fortrudt det. Synes det lyder som en dejlig plan, at tage en tur til England i stedet.

Anmeld

2. januar 2014

LilleSmølf

Vores var gratis, og var da også hyggelig.

Men hvis jeg skulle vælge, havde jeg fandme også valgt London!

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

IsabellaCiinea skriver:

Nej også det jeg tænker.. og jeg er meget ældre end alle andre.. Der er allesammen 18-19 år, og jeg er snart 24..

Man skal gøre hvad man har det bedst med...

Anmeld

2. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg drikker ikke, men havde en fantastisk tur alligevel! 

Du skal dog selvfølgelig gøre hvad du selv har lyst til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.