James har været ved frisøren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

StudPsyk

Fru Ebied skriver:

Ihh, hvor er han dejlig.

Han ser meget ældre ud efter han er blevet klippet.

Tak!

Ja, det tænkte jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

LinLin

Janne T. skriver:

Ja, det er helt tosset! Synes ROse havde meget hår, men hun var jo nærmest skaldet ift James

Jo, her!

Hehe synes også mine er født med ok meget hår, men det har ikke holdt helt lige så godt ved da de blev lidt større

Anmeld

2. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Janne T. skriver:

James blev jo født med tosset meget hår, og det vokser seriøst som sindssygt! Jeg har klippet det selv de første 7-8 gange (han er 8½ måned), men synes bare det blev sværere og sværere at få det pænt selv, er ikke ligefrem frisør!

Så i anledningen af at han starter i vuggestue om en uges tid, tog farmand ham med til frisøren. Det var ikke så tit hun fik besøg af så små børn

Synes det er blevet så godt! Han ligner sådan en rigtig fræk ballademager nu

hvor er han fin...

Anmeld

2. januar 2014

Mother-love

Hvor er han fin. Hvilken frisør har i brugt? For jeg har klippet spidser på Isabella indtil nu. Og synes ikke rigtig jeg gider mere nemlig hehe

Anmeld

2. januar 2014

Carina:-)

Hvor er han sød 

Her er mine altid skaldede i laaang tid- MIn datter er 5 og hun har først fået taget spidser nu 

Anmeld

4. januar 2014

Moma

Hvor er han bare lækker!

Vores datter fik tyndet hår som 9 mdr. Hun er også født med monster meget hår - dog ikke SÅ meget.

Anmeld

4. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er han sød

Anmeld

4. januar 2014

Mum33

Han er da bare for dejlig, men er nok bare typen der elsker der lidt lange rodede drengehår, så jeg ville nok ikke have klippet ham

Anmeld

4. januar 2014

Wimmie

Janne T. skriver:

James blev jo født med tosset meget hår, og det vokser seriøst som sindssygt! Jeg har klippet det selv de første 7-8 gange (han er 8½ måned), men synes bare det blev sværere og sværere at få det pænt selv, er ikke ligefrem frisør!

Så i anledningen af at han starter i vuggestue om en uges tid, tog farmand ham med til frisøren. Det var ikke så tit hun fik besøg af så små børn

Synes det er blevet så godt! Han ligner sådan en rigtig fræk ballademager nu

Han er SÅ køn - både med lidt og med meget hår 

Anmeld

4. januar 2014

StudPsyk

Abemor skriver:

Han er da bare for dejlig, men er nok bare typen der elsker der lidt lange rodede drengehår, så jeg ville nok ikke have klippet ham

Det var ikke kønt bagpå, det var meget slidt og uldent sovehår Og det ville se noget dumt ud at klippe det helt kort bagpå, imens resten var langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.