James har været ved frisøren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
21 svar
25 synes godt om
2. januar 2014

StudPsyk

James blev jo født med tosset meget hår, og det vokser seriøst som sindssygt! Jeg har klippet det selv de første 7-8 gange (han er 8½ måned), men synes bare det blev sværere og sværere at få det pænt selv, er ikke ligefrem frisør!

Så i anledningen af at han starter i vuggestue om en uges tid, tog farmand ham med til frisøren. Det var ikke så tit hun fik besøg af så små børn

Synes det er blevet så godt! Han ligner sådan en rigtig fræk ballademager nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

LinLin

Sikke en masse hår han har Adam var hele 12 mdr før han trængte til en frisørklipning

Har du ikke et billede fra da han blev født?

Anmeld

2. januar 2014

StudPsyk

LinLin skriver:

Sikke en masse hår han har Adam var hele 12 mdr før han trængte til en frisørklipning

Har du ikke et billede fra da han blev født?

Ja, det er helt tosset! Synes ROse havde meget hår, men hun var jo nærmest skaldet ift James

Jo, her!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Oorg, hvor er jeg misundelig

Hvor er han blevet fin med den nye frisure.

Min store pige var 3 før hun fik noget "rigtigt" hår - og lillesøster bliver 3 i marts og har stadig kun tjavs at gøre godt med. Så vi har været til frisør med den store hele 2 gange - og hun er nu 5 år

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Armmmmen seriøst de øjne der, er da bare for smukke! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

esioul

Janne T. skriver:

James blev jo født med tosset meget hår, og det vokser seriøst som sindssygt! Jeg har klippet det selv de første 7-8 gange (han er 8½ måned), men synes bare det blev sværere og sværere at få det pænt selv, er ikke ligefrem frisør!

Så i anledningen af at han starter i vuggestue om en uges tid, tog farmand ham med til frisøren. Det var ikke så tit hun fik besøg af så små børn

Synes det er blevet så godt! Han ligner sådan en rigtig fræk ballademager nu

Han er simpelthen for LÆKKER

Anmeld

2. januar 2014

StudPsyk

AnjaM skriver:

Oorg, hvor er jeg misundelig

Hvor er han blevet fin med den nye frisure.

Min store pige var 3 før hun fik noget "rigtigt" hår - og lillesøster bliver 3 i marts og har stadig kun tjavs at gøre godt med. Så vi har været til frisør med den store hele 2 gange - og hun er nu 5 år

Hehe! Roses vokser også ret langsomt, så jeg kender det lidt. Hun blev klippet første gang da hun var 1½, men det var egentlig ikke fordi det var blevet så langt, men mere fordi det så så slidt ud. Sådan noget pigehår måtte godt vokse idt hurtigere så man kunne få noget længde i

Anmeld

2. januar 2014

StudPsyk

StineW79 skriver:

Armmmmen seriøst de øjne der, er da bare for smukke! Vh stine

Tak

Anmeld

2. januar 2014

StudPsyk

esioul skriver:

Han er simpelthen for LÆKKER

Tusind tak

Anmeld

2. januar 2014

Fru Ebied

Ihh, hvor er han dejlig.

Han ser meget ældre ud efter han er blevet klippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.