Madplan til og med 4. feb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Lilje82

Årh synes allerede det er skønt, at være kommet i gang med madplanen, nu skal det bare holdes. Der erhandlet ind til den næste uge. Både madplan, madpakker, lidt lækkert, og det husholdningen lige manglede til den kommende uge og så er der oven i købet handlet det ind jeg manglede til min kage, jeg skal have med på job på tirsdag.

Har handlet for 774,60 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

lineog4

Vi har lige afsluttet første uge. Vi har 1200 kr i en bøtte pr uge og det som ikke bliver brugt smides i en opsparingsbøtte til ferie. Vi har lige lagt 250 kr over og så var det endda en uge med shampoo, balsam, toiletpapir og andet af det dyre  armene kan næsten ikke komme ned fra over hovedet 

Indkøbslisten til i morgen er skrevet, men vi kan dog ikke holde ikke at købe ind flere dage både fordi vi skal have fisk, men også fordi der godt nok bliver forbrugt en del mælk og A38 her hjemme på en uge ;-) og så friske krydderurter...

Anmeld

5. januar 2014

Lilje82

lineog4 skriver:

Vi har lige afsluttet første uge. Vi har 1200 kr i en bøtte pr uge og det som ikke bliver brugt smides i en opsparingsbøtte til ferie. Vi har lige lagt 250 kr over og så var det endda en uge med shampoo, balsam, toiletpapir og andet af det dyre  armene kan næsten ikke komme ned fra over hovedet 

Indkøbslisten til i morgen er skrevet, men vi kan dog ikke holde ikke at købe ind flere dage både fordi vi skal have fisk, men også fordi der godt nok bliver forbrugt en del mælk og A38 her hjemme på en uge ;-) og så friske krydderurter...

Jeg kan også kun holde det, fordi vi har 2 køleskabe og godt plads i fryseren.
Nogle uger er jeg også nødt til at afsted i løbet af uge, det er som du skriver, der skal bruges friske krydderurter osv. :-)

Anmeld

5. januar 2014

lineog4

Lilje82 skriver:

Jeg kan også kun holde det, fordi vi har 2 køleskabe og godt plads i fryseren.
Nogle uger er jeg også nødt til at afsted i løbet af uge, det er som du skriver, der skal bruges friske krydderurter osv. :-)

Gid det var mig.... Har et medium køleskab og lille fryser og vi er 5....

Anmeld

5. januar 2014

Lilje82

lineog4 skriver:

Gid det var mig.... Har et medium køleskab og lille fryser og vi er 5....

Vi købte et billigt brugt i foråret, som næsten ikke var brugt. Og det er bare så skønt at have. Ja kan godt forestille mig, det kniber med pladsen, når man er 5. Vi er kun 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.