hvis far ryger hash

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Daginstitution bliver kun informeret hvis i giver jeres samrykke

Det er jeg glad for at høre, det er en intefreret instituioninstitution og vores barn går kun i vuggestue så det er mange år endnu pædagogerne kan tænke skidt om os...

For har selv set tilfælde hvor pædagoger pludseligt ser "fejl" ved barnet fordi forældrene er i problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror aldrig på de ville fjerne jeres barn det er jo sundt fra jeres side af i selv kan se at hash ikke er sundt og far har behov for den hjælp... syntes i skal komme i gang tage det hele med smil på læben og glæd jer til han ikke ryger hash mere...

Er ikke bange for at de fjerner barnet, der er jeg sikker nok i min forældre rolle, men vi har altid fået ros for den måde vi håndterer vores barn på og barnet bliver rost til skyerne i vuggestuen og det skal helst ikk ændres

Og ved jeg ikk bør tanke sådan, men jeg vil ikk ses ned på fordi han har problemer

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Det har du ret i, er bare nervøs for at blive stemplet som dårlig forælder...

Men det her er sidste chance, ellers må vi gå hvert til sit

Jeg vil ikke stemple dig som en dårlig forælder, du/I erkender jo behovet og søger hjælpen.

Anmeld

1. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Er ikke bange for at de fjerner barnet, der er jeg sikker nok i min forældre rolle, men vi har altid fået ros for den måde vi håndterer vores barn på og barnet bliver rost til skyerne i vuggestuen og det skal helst ikk ændres

Og ved jeg ikk bør tanke sådan, men jeg vil ikk ses ned på fordi han har problemer

jamen hvorfor skulle i ses ned på det er jo det fantastiske når man kan indrømme sine fejl, lever selv med en x alkoholiker det er dog over 9år siden han drak sidst men det er jo en del af ham og han er meget åben over for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.