Halløjsa de damer... nu skete det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

BigHope13

Camillos skriver:

Tak smukke ...
<3 ..... Jeg er bare så glad... håber også i har det godt...

Hvor er det bare fantastisk. Det må være noget af en omvæltning, men så længe det er til den gode side er det bare så godt.
Det bliver så rart at få en god hverdag op og køre. Hvordan har Emma reageret på det hele

Åhh her går det godt. Thor er i morgen 7 uger gammel fatter det jo slet ikke. synes det bliver nemmere og nemmere for hver dag, både det at forstå at han er min søn. men også det at man lære ham bedre og bedre og kende og efterhånden forstår at takle det hele er dog glad for at hele det her jul/nytårs ræs er ved at være ovre så vi også kan få en hverdag op og køre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

christina92

Camillos skriver:

Ja så sidder jeg her igen .. og det er IGEN længe siden jeg har skrevet et oplæg nu må jeg vidst hellere komme igang...

Ja, jeg er Blevet alene mor ! hold nu op for en Fest! ...
Altså... har haft mange problemer i dette forhold og har vel et eller andet sted været underkuet .. har i hvertfald ikke været lykkelig... Jeg har været igennem en lang efterfødselsreaktion med emma og har kæmpet bravt for at komme op igen.. og det er jeg kommet! : Jeg er så stolt af mig selv... weeeeeee...
Nå men har været i noget terapi i psykiatrien og har lært at arbejde med mig selv og derved = Lært mig selv at KENDE! ... UHHHH ... jaaaa ... Så endelig blev jeg og mit selværd stærkt nok til at sige fra og nu skal jeg videre...
Idag/ i aften er det første gang jeg sidder i MIN lejlighed med MINE møbler og nyder roen omkring mig.. ingen der har det skidt, ingen sure miner.. Kun mig der er træt lidt øm i ryggen efter flytning.. men jeg har taget det hele i stiv arm.. og Emma sover i SIN seng.. langt om længe efter en periode på ca 3 uger hvor vi har været hos bedsterne fordi vi ventede på x'en flyttede ud ...

Åhhh sikke en ro... her er rent og pænt tøjet er vasket køkkenet er ordnet .. planterne er vandet osv osv.... Mhh !
Nytår skal holdes med en af de dejlige piger fra min Mg og hendes kæreste og deres 2 børn og så Selvfølgelig emma..

Emma er 14 mdr og stavrer rundt somom hun ikke har gjort andet.. hold nu op hvor er det en skøn alder.. dog også en lidt stædig alder hvor man prøver at finde grænser..

Ved egentlig ik hvad jeg ville med dette indlæg... Men jeg kan ønske alle en glædelig jul og et godt nytår... <3

Troede egentlig jeg ville skrive at jeg er ked af at høre at i er gået fra hinanden,  men det er jeg ikke sikker på jeg er  tror ikke jeg har læst en update fra dig hvor du lyder så overskudsagtig og glad som i denne, ja nærmest siden emma blev født 

Jeg glæder mig til at høre hvad dette nye liv bringer dig af muligheder og er sikker på at lykken venter dig i 2014 

Anmeld

1. januar 2014

Ønskebarnet12

Det er så skønt at høre fra dig, håber du har det godt og godt nytår!!  sæt billeder op af din dejlige datter, hun er simpelthen så skøn at se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.