Ja så sidder jeg her igen .. og det er IGEN længe siden jeg har skrevet et oplæg nu må jeg vidst hellere komme igang...
Ja, jeg er Blevet alene mor ! hold nu op for en Fest! ...

Altså... har haft mange problemer i dette forhold og har vel et eller andet sted været underkuet .. har i hvertfald ikke været lykkelig... Jeg har været igennem en lang efterfødselsreaktion med emma og har kæmpet bravt for at komme op igen.. og det er jeg kommet! :

Jeg er så stolt af mig selv... weeeeeee...
Nå men har været i noget terapi i psykiatrien og har lært at arbejde med mig selv og derved = Lært mig selv at KENDE! ... UHHHH ... jaaaa ... Så endelig blev jeg og mit selværd stærkt nok til at sige fra og nu skal jeg videre...
Idag/ i aften er det første gang jeg sidder i MIN lejlighed med MINE møbler og nyder roen omkring mig.. ingen der har det skidt, ingen sure miner.. Kun mig der er træt lidt øm i ryggen efter flytning.. men jeg har taget det hele i stiv arm.. og Emma sover i SIN seng.. langt om længe efter en periode på ca 3 uger hvor vi har været hos bedsterne fordi vi ventede på x'en flyttede ud ...
Åhhh sikke en ro... her er rent og pænt tøjet er vasket køkkenet er ordnet .. planterne er vandet osv osv.... Mhh !
Nytår skal holdes med en af de dejlige piger fra min Mg og hendes kæreste og deres 2 børn og så Selvfølgelig emma..
Emma er 14 mdr og stavrer rundt somom hun ikke har gjort andet.. hold nu op hvor er det en skøn alder.. dog også en lidt stædig alder hvor man prøver at finde grænser..
Ved egentlig ik hvad jeg ville med dette indlæg... Men jeg kan ønske alle en glædelig jul og et godt nytår... <3
Anmeld