Hovedret nytårsaften - hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
**Ønskebabyen skriver:

Synes Bilka har nogle ret gode priser på oksekød lige nu  

Selv skal vi have roastbeef med hasselback kartofler, grøntsags timbale, asparges i baconsvøb og hj. lavet champignonsuace til  

Jeg tjekker lige Bilkas katalog. 

Netto havde oksemørbrad til kun 60 kr. pr. halve kilo - men det var selvfølgelig udsolgt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

**Ønskebabyen

Mor og meget mere skriver:

Jeg tjekker lige Bilkas katalog. 

Netto havde oksemørbrad til kun 60 kr. pr. halve kilo - men det var selvfølgelig udsolgt 

Det mindes jeg også at Rema1000 har Bare vær obs på at de så er frossen

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
**Ønskebabyen skriver:

Det mindes jeg også at Rema1000 har Bare vær obs på at de så er frossen

Det står i deres katalog, ja - har lige tjekket. Spørgsmålet er, om jeg skal satse og køre 12 km til nærmeste Rema, når der står "begrænset parti"... 

Anmeld

29. december 2013

C8

Det er det også. Jeg tror, jeg tager til slagteren - det viser sig tit at være billigere end supermarkedet, underligt nok. 

Supermarkeder tager tit overpris for kød der ikke er i nærheden af prisklassen. Man går aldrig forkert hos slagteren ang kvalitet så for, at du går til slagteren

Anmeld

29. december 2013

Mum33

Hovedret nytårsaften - til en overkommelig pris? Jeg har lavet boeuf bourgignon og retter med vildtkød maaange gange til nytår, og nu skal det være noget andet. Men hvad? Vi bliver seks voksne - og hold nu op, hvor er godt oksekød DYRT! 

Risotto kan laves SUPER godt og meget billigt. 

Fx med svampe og champagne  Nu det er nytår 

Anmeld

29. december 2013

Kløver

Åh, vi er vist besværlige - to spiser ikke lam, og jeg synes, hamburgerryg er lidt for hverdagsagtigt. Husarsteg er måske værd at overveje. 

Måske beef wellington

Anmeld

29. december 2013

L&V

Maja84 skriver:

Måske beef wellington

Det er så lækkert. Det ska vi ha i år. Og man ka få frosset mørbrad til en ok pris

Anmeld

29. december 2013

Nemesis

her skal vi have oksefilet. købte en hel dise på tilbud. dvs. 4,8 kg oksefilet til 400 kr, så vi har jo til langt mere end nytår.

Dertil kartoffelmuffins, asparges i baconsvøb, og rodfrugt fritter (vi laver bare af persillerod og gulerødder) og så en whiskysovs.

Anmeld

29. december 2013

mbbuch

Hovedret nytårsaften - til en overkommelig pris? Jeg har lavet boeuf bourgignon og retter med vildtkød maaange gange til nytår, og nu skal det være noget andet. Men hvad? Vi bliver seks voksne - og hold nu op, hvor er godt oksekød DYRT! 

Vi køber en rigtig lækker steg, (hva I nu bedst kan lide) og så kommer den til at ligge i rødvin med grøntsager, porrer, løg osv i ca 24 timer. Derefter i ovnen med den. Det smager så himmelsk og der kommer en lækker rødvinssovs ud af det. Hertil grønt, kartofler og Hjemmebagte flutes.,

Anmeld

29. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska ha kalve cuvette! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.