Hovedret nytårsaften - hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
23 svar
15 synes godt om
29. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hovedret nytårsaften - til en overkommelig pris? Jeg har lavet boeuf bourgignon og retter med vildtkød maaange gange til nytår, og nu skal det være noget andet. Men hvad? Vi bliver seks voksne - og hold nu op, hvor er godt oksekød DYRT! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Mor og meget mere skriver:

Hovedret nytårsaften - til en overkommelig pris? Jeg har lavet boeuf bourgignon og retter med vildtkød maaange gange til nytår, og nu skal det være noget andet. Men hvad? Vi bliver seks voksne - og hold nu op, hvor er godt oksekød DYRT! 

Vi servere culottesteg m. hjerteformet kartoffelmos, bønner i baconsvøb, hele bagte hvidløg og selvfølgelig sovs

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

Mom skriver:

Vi servere culottesteg m. hjerteformet kartoffelmos, bønner i baconsvøb, hele bagte hvidløg og selvfølgelig sovs

Tænker også på culotte - men kvier mig ved prisen. De tre af gæsterne tager GODT fra! 

Anmeld

29. december 2013

Kløver

Måske det traditionelle glaseret hsmburryg eller måske nogle lammekotteletter, synes af og til jeg ser dem på frys

Husarsteg kunne også være en mulighed  

Anmeld

29. december 2013

Muffinmus

Mjøøø. Vi skal ikke have oksekød....
Vi skal have lakseroulade med dildcreme til forret, kylling ala Jamie Oliver. .dvs kyllingebrystfilletter med teven parmesanost og parmaskinke stegt på pande med hjemmelavede krydrede kartoffelbåde, krydderet creme fraichedressing og paneret blomlålsstykker. Desserten bliver bagte pærer med valnøddesirup, revet mørk chokolade og vanilieis...mums

Anmeld

29. december 2013

C8

Jeg skal hente en steg - oksespidsbryst hos slagteren i morgen til 7 personer og det bliver under 300 kr. Det synes jeg er rigtig billigt

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

MariaE skriver:

Mjøøø. Vi skal ikke have oksekød....
Vi skal have lakseroulade med dildcreme til forret, kylling ala Jamie Oliver. .dvs kyllingebrystfilletter med teven parmesanost og parmaskinke stegt på pande med hjemmelavede krydrede kartoffelbåde, krydderet creme fraichedressing og paneret blomlålsstykker. Desserten bliver bagte pærer med valnøddesirup, revet mørk chokolade og vanilieis...mums

Lyder rigtigt lækkert. Min mand rører desværre ikke fjerkræ 

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

Maja84 skriver:

Måske det traditionelle glaseret hsmburryg eller måske nogle lammekotteletter, synes af og til jeg ser dem på frys

Husarsteg kunne også være en mulighed  

Åh, vi er vist besværlige - to spiser ikke lam, og jeg synes, hamburgerryg er lidt for hverdagsagtigt. Husarsteg er måske værd at overveje. 

Anmeld

29. december 2013

**Ønskebabyen

Synes Bilka har nogle ret gode priser på oksekød lige nu  

Selv skal vi have roastbeef med hasselback kartofler, grøntsags timbale, asparges i baconsvøb og hj. lavet champignonsuace til  

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

C8 skriver:

Jeg skal hente en steg - oksespidsbryst hos slagteren i morgen til 7 personer og det bliver under 300 kr. Det synes jeg er rigtig billigt

Det er det også. Jeg tror, jeg tager til slagteren - det viser sig tit at være billigere end supermarkedet, underligt nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.