Hjælp til sorte håndklæder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Fuglemor

CAWI skriver:

Vi har haft sorte håndklæder i et år nu, og det er først de sidste par mdr de ikke længere fnulre. Altså det vil sige efter mange (måske 40-50 vaske)

Åh Gud så længe håber jeg ikke der går. Det er da vildt belastende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

@BRUGER

Fuglemor skriver:

I julegave har vi fået sorte håndklæder fra södahl. De er vasket ved 60 grader en gang og i tørre tumbler. Men nøj de fnuldre. når vi tørre os sidder det på hele kroppen, og også på hænder når vi tørre dem.

er der ikke noget vi kan gøre for at fjerne problemet? Mener vi før har haft håndklæder der gjorde det. Men da de var billige røg de ud.

Jeg plejer når vi køber nye håndklæder at sætte dem i koldt vand natten over (og gerne med eddike i, hvis det er håndklæder med kraftig farve, da eddike gør at farven binder sig fast) Og så ellers bare i vaskemaskinen næste dag. 

Anmeld

29. december 2013

Fuglemor

@BRUGER skriver:

Jeg plejer når vi køber nye håndklæder at sætte dem i koldt vand natten over (og gerne med eddike i, hvis det er håndklæder med kraftig farve, da eddike gør at farven binder sig fast) Og så ellers bare i vaskemaskinen næste dag. 

Det er bestemt værd at prøve

Anmeld

29. december 2013

CaWi

Fuglemor skriver:

Åh Gud så længe håber jeg ikke der går. Det er da vildt belastende. 

Ja det var faktisk vildt irriterende, men man kan jo i filtret i tørretumbleren se, hvor meget fnuller der ryger af hver gang man vasker. Selv på ting som har været vasket flere hundrede gange.
Man ser det jo bare bedre ved sorte håndklæder når man har været i bad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.