Hjælp til sorte håndklæder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.782 visninger
13 svar
3 synes godt om
29. december 2013

Fuglemor

I julegave har vi fået sorte håndklæder fra södahl. De er vasket ved 60 grader en gang og i tørre tumbler. Men nøj de fnuldre. når vi tørre os sidder det på hele kroppen, og også på hænder når vi tørre dem.

er der ikke noget vi kan gøre for at fjerne problemet? Mener vi før har haft håndklæder der gjorde det. Men da de var billige røg de ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Rockertand

Fuglemor skriver:

I julegave har vi fået sorte håndklæder fra södahl. De er vasket ved 60 grader en gang og i tørre tumbler. Men nøj de fnuldre. når vi tørre os sidder det på hele kroppen, og også på hænder når vi tørre dem.

er der ikke noget vi kan gøre for at fjerne problemet? Mener vi før har haft håndklæder der gjorde det. Men da de var billige røg de ud.

Har ikke selv haft problemet, men prøv at tumle dem nogle flere gange eller levér dem tilbage som reklamation.

Anmeld

29. december 2013

Fuglemor

Rockertand skriver:

Har ikke selv haft problemet, men prøv at tumle dem nogle flere gange eller levér dem tilbage som reklamation.

Ja det må jeg prøve. For er godt nok træle.

og så må det sidste være at aflevere dem tilbage,

Anmeld

29. december 2013

Jj1709

Har selv sorte håndklæder, de gjorde det samme i starten, men det stoppede da de var blevet vasket nogle gange :-) 

Anmeld

29. december 2013

CroQuis

Sådan var vores også i starten..

Det er forsvundet med tiden (hver gang de er blevet tørretumblet) - så mit bud ville være at tørretumble dem en masse gange..  

Anmeld

29. december 2013

Fuglemor

Jj1709 skriver:

Har selv sorte håndklæder, de gjorde det samme i starten, men det stoppede da de var blevet vasket nogle gange :-) 

Så må jeg være lidt tålmodig endnu

Anmeld

29. december 2013

Fuglemor

CroQuis skriver:

Sådan var vores også i starten..

Det er forsvundet med tiden (hver gang de er blevet tørretumblet) - så mit bud ville være at tørretumble dem en masse gange..  

Det prøves. Så krydser vi fingre for det hjælper.

Anmeld

29. december 2013

esioul

Fuglemor skriver:

Vi har dem også i sorte. De fnuldrede i starten, men efter nogle vaske + i tørretumbler bagefter er der intet

Anmeld

29. december 2013

CaWi

Fuglemor skriver:

Vi har haft sorte håndklæder i et år nu, og det er først de sidste par mdr de ikke længere fnulre. Altså det vil sige efter mange (måske 40-50 vaske)

Anmeld

29. december 2013

Fuglemor

esioul skriver:

Vi har dem også i sorte. De fnuldrede i starten, men efter nogle vaske + i tørretumbler bagefter er der intet

Det lyder godt. så må jeg i gang med at vaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.