Springe juniorsengen over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2013

Mamalou

Hej alle!

Min søn bliver tre år til foråret, og jeg går så småt og overvejer at købe en større seng til ham, så han kan komme ud af tremmesengen.

Jeg har set en rigtig fin seng fra IKEA med store opbevaringsskuffer og som kan trækkes ud til en dobbeltseng. Det er ret praktisk, da min familie kommer langvejs fra når de er på besøg, og så er det altid rart med ekstra sengeplads.

MEN det er ikke en junior seng. Betyder det noget? Der kan sagtens sættes en sengehest på, så bettechefen ikke falder ned.

Hvad gjorde I? Er der fordele og ulemper ved at springe juniorsengen over, som jeg ikke har tænkt på?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Trekløver(:

Mamalou skriver:

Hej alle!

Min søn bliver tre år til foråret, og jeg går så småt og overvejer at købe en større seng til ham, så han kan komme ud af tremmesengen.

Jeg har set en rigtig fin seng fra IKEA med store opbevaringsskuffer og som kan trækkes ud til en dobbeltseng. Det er ret praktisk, da min familie kommer langvejs fra når de er på besøg, og så er det altid rart med ekstra sengeplads.

MEN det er ikke en junior seng. Betyder det noget? Der kan sagtens sættes en sengehest på, så bettechefen ikke falder ned.

Hvad gjorde I? Er der fordele og ulemper ved at springe juniorsengen over, som jeg ikke har tænkt på?

Vh. Louise

Jeg er ikke nået dertil endnu, men jeg vil da sige i sagtens kan springe juniorsengen over og hvis der kan sættes en sengehest på så er det ikke noget problem. Men erfaring har jeg ikke

Anmeld

29. december 2013

LLN

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Vores har aldrig haft juniorseng, og det er da gået helt fint. Den ældste gik faktisk fra træmmeseng til en halvhøj seng.

Hvis den seng i har fundet samtidig er et plus når i har overnattende gæster vil jeg da klart købe den. Inden i får set jer om får sønnen måske også overnattende gæster.

Anmeld

29. december 2013

De3Guldklumper

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Min den ældste har den seng du snakker om den er super god.

Jeg ville dog ikke springe juniorsengen over. Begge mine har været glade for at ligge i juniorseng og kunne putte stadig i mindre omgivelser end i en stor seng. Den har klart givet dem tryghed.

Anmeld

29. december 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Vi har ikke brugt junior seng. Jagtede en junior seng ( Emil fra ilva ) fandt en brugt. Da vi kom hjem med den viste det sig, at det var en alm seng med sengehest. Og det fungere fint. 

så man kan sagtens springe junior over. Det er vel også bare en ekstra udgift 

Anmeld

29. december 2013

Bell'star

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Nu er jeg ikke nået dertil endnu med min lille trold..

Men hverken mig selv eller mine to lillesøstre har haft en juniorseng, men er gået direkte fra tremmeseng til "voksenseng" - og vi har da klaret den meget godt vil jeg mene!

Anmeld

29. december 2013

Mamalou

M_V skriver:

Jeg er ikke nået dertil endnu, men jeg vil da sige i sagtens kan springe juniorsengen over og hvis der kan sættes en sengehest på så er det ikke noget problem. Men erfaring har jeg ikke

Jeg tror også, at det bliver enden af det. Der kan nemlig sættes en sengehest på, som også kan købes i IKEA til næsten ingen penge, så ned skulle han helst ikke falde

Anmeld

29. december 2013

Mamalou

LLN skriver:

Vores har aldrig haft juniorseng, og det er da gået helt fint. Den ældste gik faktisk fra træmmeseng til en halvhøj seng.

Hvis den seng i har fundet samtidig er et plus når i har overnattende gæster vil jeg da klart købe den. Inden i får set jer om får sønnen måske også overnattende gæster.

Det er nemlig et ekstra plus, at den kan trækkes ud og fungere som dobbeltseng til bedsteforældrene, når de er her. Jeg tror også, at det bliver enden af det. Jeg har også overvejet en halvhøj seng i form af en brandbil til min søn, men tror nu det bliver den praktiske udgave jeg vælger

Anmeld

29. december 2013

Mamalou

Pylle3 skriver:

Min den ældste har den seng du snakker om den er super god.

Jeg ville dog ikke springe juniorsengen over. Begge mine har været glade for at ligge i juniorseng og kunne putte stadig i mindre omgivelser end i en stor seng. Den har klart givet dem tryghed.

Det er en rigtig smart seng, som heller ikke er speciel dyr. Så det er en win win

Det er svært at forudse, hvordan min søn vil have det med at rykke op i en stor seng. Men jeg tror ikke det bliver det store problem. Hvis det gør, kan en mulighed være at putte ham med en dyne eller puder i den ene side.

Hvor længe sov dine i juniorseng?

Anmeld

29. december 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Vi har ikke brugt junior seng. Jagtede en junior seng ( Emil fra ilva ) fandt en brugt. Da vi kom hjem med den viste det sig, at det var en alm seng med sengehest. Og det fungere fint. 

så man kan sagtens springe junior over. Det er vel også bare en ekstra udgift 

Jeg ser det også mest som en ekstra udgift. Jeg er ikke klar over, hvor stor forskel der er på en junior og en "almindelig" seng, men er nok overbevist om, at jeg springer juniorsengen over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.