Hvor meget kan et barn lige spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

charlottekri

min datter har også haft en periode hvor hun har spist helt sindssygt!! en aften vi havde gæster spiste hun 2 hele kartofler og 1 bøf med sovs og løg til... hun spiste mere end en af vores gæster, men maven var godt nok også stor bagefter
de vokser jo også rigtig meget i den alder - min datter er bare skudt i vejret omkring 1 års alderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

Det er lidt op og ned hvor meget Nikoline lige får spist :0) som regel begynder vi med ca 160 ml MME, og tre timer senere får hun ca 2 dl grød med frugt i... tre timer senere MME igen ca 60 ml og lidt brød med pålæg eller avokado, tre timer senere lidt grød igen og så mellem aftensmad og dette måltid igen MME ca 140 ml efter aftensmaden får hun MME igen og tidspunktet varierer meget :0) hun siger selv til :0) Nikoline er 8 mdr. her d 4. august

ej er hun allerede så gammel vildt hehe

Anmeld

30. juli 2009

Vingummien

charlottekri skriver:

min datter har også haft en periode hvor hun har spist helt sindssygt!! en aften vi havde gæster spiste hun 2 hele kartofler og 1 bøf med sovs og løg til... hun spiste mere end en af vores gæster, men maven var godt nok også stor bagefter
de vokser jo også rigtig meget i den alder - min datter er bare skudt i vejret omkring 1 års alderen

Behøves Emil nu ik, han er stor af sin alder i forvejen

Anmeld

30. juli 2009

Liva

Hej.

Ja, min søn på snart 16 mdr. er også lidt af en ædedolk og har altid været det. Specielt når vi får pasta, kan han blive ved med at køre ind - alt i alt spiser han vel ca. ligeså meget som mig selv i løbet af en dag, og jeg er altså ikke specielt småtspisende. Det mærkelige er så, at han er en lille splejs der ikke vokser specielt hurtigt. Han vejer lige omkring 10 kg. Jeg gætter på at han har arvet sin fars gode forbrænding, og så er han også en meget aktiv lille dreng.

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.