Hjælp til fiskeforret til nytår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.990 visninger
20 svar
4 synes godt om
28. december 2013

Købmagerkonen

Jeg skal holde nytår sammen med nogle venner og vi skal alle medbringe en ret. Jeg selv skal være med til at lave forret sammen med en anden der laver lakseroulade.

Men nu er det så at jeg ikke aner hvad jeg skal finde på der går godt med lakseroulade og stadig er lidt festligt, så dejlige damer, hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Stumpen

28. december 2013

Mamalou

Du kan lave rødspættefilet rullet om nogle rejer med bacon omkring. Der bliver lavet en sauce med porre, og serveres med flüte. Det er en nem forret, hvor det meste kan forberedes på forhånd. Giver gerne en detaljeret opskrift, hvis det har interesse

Vh. Louise

Anmeld

28. december 2013

Købmagerkonen

Stumpen skriver:

Denne smager fantastisk 

http://www.arla.dk/opskrifter/Torskeret-med-cremefraichesauce/

Tusind tak, den vil jeg se nærmere på

Anmeld

28. december 2013

Mamalou

Stumpen skriver:

Denne smager fantastisk 

http://www.arla.dk/opskrifter/Torskeret-med-cremefraichesauce/

Det smager så godt! Jeg er vokset op med den ret, som vi kalder torsk i slør, guuuuf siger jeg bare Jeg har aldrig lavet selv, men spist det massere af gange

Anmeld

28. december 2013

Købmagerkonen

Mamalou skriver:

Du kan lave rødspættefilet rullet om nogle rejer med bacon omkring. Der bliver lavet en sauce med porre, og serveres med flüte. Det er en nem forret, hvor det meste kan forberedes på forhånd. Giver gerne en detaljeret opskrift, hvis det har interesse

Vh. Louise

Det lyder lækkert, så du må meget gerne smide en opskrift herind

Anmeld

28. december 2013

Stumpen

FruOlsen skriver:

Tusind tak, den vil jeg se nærmere på

Jeg er selv ked af at vi ikke skal have den i år - holder vi den hjemme er den fast på menuen hvert år 

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Tunmousse

Anmeld

28. december 2013

Mamalou

Fileterne krydres med salt, peber og paprika og rulles rundt om lidt rejer. Der kommes bacon omkring. Rullerne steges let på en pande, så baconet bliver sprødt. Kommes i et ildfast fad. Porre (skåret i skiver) steges på panden og hældes over. Panden koges af i madlavningsfløde med paprika, salt, peber og lidt koncentreret tomatpuré. Retten kommes i ovnen i 20 minutter ved 180 grader.

Serveres med flütes

Anmeld

28. december 2013

modesty

FruOlsen skriver:

Jeg skal holde nytår sammen med nogle venner og vi skal alle medbringe en ret. Jeg selv skal være med til at lave forret sammen med en anden der laver lakseroulade.

Men nu er det så at jeg ikke aner hvad jeg skal finde på der går godt med lakseroulade og stadig er lidt festligt, så dejlige damer, hjælp!

Jeg elsker ceviche. Kan laves med de fleste slags fisk, også f.eks laks eller tun.

http://gourmand.dk/opskrift-ceviche/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.