Min Mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
14 svar
14 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Min mand!
Hvor begynder man henne? er så frustreret at jeg ryster helt vildt....
Det hele begynder med at vi kigger efter et hus vi skal bo i. Vi er så uenige og har set op til 10 huse. Ingen af den passer til os og dem der gør bliver enten solgt eller også kan en af os ikke li' den.
Min mand kigger efter huse han kan sætte istand men han har ingen erfaring eller " talent" vores vask har dryppet i et år uden har har gjort noget ved den. Nu er han sur på mig og siger han vil gå fra mig( det har han sagt i 100 år) det bliver aldrig til en realitet selv om jeg ønsker det nogen gange.. Altså til sagen! han er sur på mig og vil ikke snakke til mig og jeg er den type der glemmer at vi er uvenner og kommer til at snakke til ham Hvad skal jeg gøre ? Ignorre ham ? eller kræve at han SKAL snakke med mig Giv mig råd piger ! og sige ikke han skal have sparket får når han er god er han en rigtig lækker mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Loa

tænker at det er lidt vildt at kigge på hus med en mand der konstant siger han vil gå fra dig....

Gætter på han smider den kommentar når der kommer lidt bump på vejen....
Ærlig talt gad jeg ikke den slags tomme trusler i tide og utide.....

Anmeld

28. december 2013

Joan ( Smallie )

Jeg tænker sådan lidt at hvis i er så uenig om hvordan det hus skal være så er i måske ikke helt klar til at købe hus sammen

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

tænker at det er lidt vildt at kigge på hus med en mand der konstant siger han vil gå fra dig....

Gætter på han smider den kommentar når der kommer lidt bump på vejen....
Ærlig talt gad jeg ikke den slags tomme trusler i tide og utide.....

Nej ! jeg gider dem heller ikke-- Jeg har sagt han bare kan skride. : ) Det kan han heller ikke for han elsker også mig. Men kan godt mærke at jeg bliver ked af det. Hver gang han siger det.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg tænker sådan lidt at hvis i er så uenig om hvordan det hus skal være så er i måske ikke helt klar til at købe hus sammen

Men vi skal ud. Vi bor for småt.. Vi har pengene. Samt min søn deler værelse med en præ teenager. Det går ikke længere vi skal ud til noget større...

Anmeld

28. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Min mand!
Hvor begynder man henne? er så frustreret at jeg ryster helt vildt....
Det hele begynder med at vi kigger efter et hus vi skal bo i. Vi er så uenige og har set op til 10 huse. Ingen af den passer til os og dem der gør bliver enten solgt eller også kan en af os ikke li' den.
Min mand kigger efter huse han kan sætte istand men han har ingen erfaring eller " talent" vores vask har dryppet i et år uden har har gjort noget ved den. Nu er han sur på mig og siger han vil gå fra mig( det har han sagt i 100 år) det bliver aldrig til en realitet selv om jeg ønsker det nogen gange.. Altså til sagen! han er sur på mig og vil ikke snakke til mig og jeg er den type der glemmer at vi er uvenner og kommer til at snakke til ham Hvad skal jeg gøre ? Ignorre ham ? eller kræve at han SKAL snakke med mig Giv mig råd piger ! og sige ikke han skal have sparket får når han er god er han en rigtig lækker mand!

Ignorere ham til han kommer til dig. Hvis han skal  være åndsvag skal du ihvertfald ikke danse efter hans pibe! 

I bør nok vente med at sløve hus og så så fixet forholdet med noget terapi eller lign. At sige mand forlader hinanden er en alvorlig ting. 

Anmeld

28. december 2013

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Men vi skal ud. Vi bor for småt.. Vi har pengene. Samt min søn deler værelse med en præ teenager. Det går ikke længere vi skal ud til noget større...

jo men kunne i så ikke leje et hus til at starte med?

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Ignorere ham til han kommer til dig. Hvis han skal  være åndsvag skal du ihvertfald ikke danse efter hans pibe! 

I bør nok vente med at sløve hus og så så fixet forholdet med noget terapi eller lign. At sige mand forlader hinanden er en alvorlig ting. 

det er bare sååå svært når jeg konstant glemmer at vi er uvenner! og hver gang bliver jeg skuffet når jeg får den kolde skuldere
Feks. Min søn kastede op i vores seng og jeg havde vasket vores seng så den er rimelig våd. Så blev jeg nød til at kontakte ham og sige at han altså skulle væreobs på at sengen er våd hvis jeg bare kunne holde min kæft kunne det være super. Så kunne kan sidde på sengen og få en våd røv!" Som han fortjener

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

jo men kunne i så ikke leje et hus til at starte med?

Og betale depositum ? det bliver bare dyrt i længden..

Anmeld

28. december 2013

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Og betale depositum ? det bliver bare dyrt i længden..

Det bliver det sørme også hvis i køber hus sammen og finder ud at det ikke går mellem jer og må sælge hus igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.