Bog af Liza Marklund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Kloster

Hej.

Nogen der ved, hvad Liza Marklund's førse bog hedder??

Er det Nedtælling eller hedebølge??

Mangler virkelig bare noget godt at læse i.

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Miss BananaHammock

Mener det er nedtælling. En fantastisk serie! Jeg har købt og læst alle!

Anmeld

29. juli 2009

Stumpen

Det er hedebølge..

Anmeld

29. juli 2009

Bastian

Iflg Wikipedia er det Hedebølge. Faktisk den eneste jeg har læst af den forfatter, men det var ikke lige min kop te.

Anmeld

29. juli 2009

Miss BananaHammock

I følge saxo.com er hedebølge bog nr. 2. Handlingen udspiller sig 8 år før nedtælling, men bogen er udgivet som nr. 2 i serien!

Anmeld

29. juli 2009

Dictes mor

Åh den skønne liza Ja det er hedebølge, mit spørgsmål er egentlig behøver man at læse dem i rækkfølge? Jeg er lige begyndt på nobels testamente, men vil da lige ligge den til side, hvis de skal læses i rækkefølge...

Anmeld

29. juli 2009

Stumpen

Jeg sidder med hedebølge nu og der står bagpå at det er nr. 1 i serien.. og bag på nedtælling står der at det er den 4. bog i serien....

Anmeld

29. juli 2009

Kloster

Hej. Tak for svar.

Jeg har været inde på www.krimisiden.dk og læse lidt.

Har forstået det såsan at Nedtælling er den første bog, men at Hedebølge rent faktisk foregår 8 år tidligere end historien i Nedtælling.

Mon det så ville være bedst at læse Hedebølge først

Er ret ny i tittelen som frivillig bogorm og har jo brændt mig varm på Camilla Läckberg.

Min Liza Marklund er noget for mig

Kloster

Anmeld

29. juli 2009

Stumpen

Majastina skriver:

Åh den skønne liza Ja det er hedebølge, mit spørgsmål er egentlig behøver man at læse dem i rækkfølge? Jeg er lige begyndt på nobels testamente, men vil da lige ligge den til side, hvis de skal læses i rækkefølge...

Jeg har kun læst 1'eren, men vil tro at du godt kan læse dem som du vil, men at du på den måde ikke får hendes (annikas) privatlivshistorie i rigtig rækkefølge...

Anmeld

29. juli 2009

Miss BananaHammock

Kloster skriver:

Hej. Tak for svar.

Jeg har været inde på www.krimisiden.dk og læse lidt.

Har forstået det såsan at Nedtælling er den første bog, men at Hedebølge rent faktisk foregår 8 år tidligere end historien i Nedtælling.

Mon det så ville være bedst at læse Hedebølge først

Er ret ny i tittelen som frivillig bogorm og har jo brændt mig varm på Camilla Läckberg.

Min Liza Marklund er noget for mig

Kloster

Jeg bog nr. 2 foregår 8 år før nr. 1

Jeg læste de første lidt blandet og det var egentlig okay. Jeg vil dog mene at de sidste bøger især skal læses i rækkefølge da der er en fortsættelse af bla. Annika's kærlighedsliv hvor man skal kende begyndelse, samt der er en hændelse i slutningen af en af bøgerne der fortsættes i den næste. Jeg kan ikke lige huske hvilken bog præcis, da det er længe siden jeg har læst dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.