Han forstår det ikke rigtig. Han er meget udadvendt og mener at jeg bare skal snakke lidt mere og ikke bare trække mig. Har været rigtig ked af det i dag, fordi han ikke har været der og vist forståelse. Han mener jeg VIL have det dårligt, og bruger mine tårer som et våben!
Men forstår ham godt lidt, for har hakket rigtig meget på ham.
Er bange for han aldrig rigtig vil forstå det eller acceptere det, og at det er noget han fremover vil bruge imod mig i skænderier.
Men når det er sagt så har han støttet mig rigtig meget, og generelt accepteret mig som jeg er. Men gået lidt på klingen indrømmer han at han er træt af jeg ikke snakker mere, og bliver træt af bare 6 timer hos svigermor og 12 andre gæster!
prøv at vise ham den her som jeg også sendt link til tidligere.
http://www.hsp-foreningen.dk/2012/11/15/nar-smerten-blomstrer-om-at-vaere-saerligt-sensitiv/
synes den beskriver det så godt.
Vi var kun hos mine egne forældre max 5 timer i dag og efter 3½-4 timer var jeg færdig. Så kan godt forstå du er træt efter 6 timer når det er "fremmede folk"
Du skal også tænke på at du som særlig sensitiv er meget modtagelig for sindsstemninger og du kan ikke lukke af for dem. Derfor kan du også mærke når han er ked af det og det smitter af på dig.
Jeg er en der altid tuder i diskussioner, skænderier og når jeg er overloaded. Kan ikke lade være, det er fordi jeg er presset for meget. Min kæreste havde meget svært ved at jeg er sådan. Han er vandt til at hvis man græder er det fordi der noget helt grueligt galt. Men for mig er det et afløb for alt den overstimuli jeg er blevet udsat for.
Anmeld