Hvordan ville i have det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvordan ville i ha det hvis du havde været i et forhold i 4 måneder og ikke ha mødt dine svigerforældre? Jeg har ikke mødt mine denne gang, (mødte dem dog første gang vi var sammen for to år siden) men ikke denne gang.. Han har mødt mine forældre og været hjemme hos dem og skal med til fødselsdag søndag. Han har fået gaver af mine til jul og han har været med i mine gaver til mine forældre men jeg har intet fået af hans. Hver gang jeg spørger siger han de ikke kan eller sådan eller om vi skal nå noget. Betyder bare meget for mig at få et godt forhold til hans forældre. Har det sku lidt træls med det ��

er det virkelig mig der har for travlt.

skal lige siges at jeg overhovedet ikke er i tvivl om at han elsker mig.

er han flov over vise mig frrm til hans venner og familie?

Sådan var det også for mig og min mand i begyndelsen af vores forhold, ingen af os havde travlt med at introducere hinanden for vores forældre eller søskende. Vi lærte hinanden at kende først og da det blev aktuelt så mødte vi hinandens og vi er gift nu og har været sammen 6 år til januar  No rush no rush  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Nu kender jeg ikke din alder, men efter at være blevet præsenteret for en del skiftende kærester af min 20-årige datter - og at have involveret os og lært at holde af dem for så at se dem forsvinde igen - har vi bedt hende om lige at lade lidt tid passere og være nogenlunde sikker på, de er "langtidsholdbare", før hun præsenterer dem for os. 

Anmeld

27. december 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg er også en af de forsigtige.. Der kan sagtens gå flere måneder, før en kæreste bliver præsenteret for min familie.
Jeg skal virkelig være sikker på, at det er ham og mig..

Men 4 mdr. Er altså meget lang tid i mine øjne.. Jeg ville nok tænke om han virkelig ville forholdet, for det er så dejligt uforpligtende, når man ikke har involveret familie mv.

Anmeld

27. december 2013

SjeBets

Her gik det over et år før min mand mødet nogen fra min familie, jeg er meget meget forsigtig pga dårlig forhold, der gik 9 mdr før jeg mødte nogle fra hans familie, men jeg manglede det nu heller ikke. 

Synes så ikke at 4 mdr er lang tid, især ikke hvis man har været et par før og det har fejlet, så ville jeg gerne der gik lidt længere før jeg troede på at NU var det sagen og nu skulle mine forældre igen møde kæresten. 

Anmeld

27. december 2013

JH12

Anonym skriver:

Hvordan ville i ha det hvis du havde været i et forhold i 4 måneder og ikke ha mødt dine svigerforældre? Jeg har ikke mødt mine denne gang, (mødte dem dog første gang vi var sammen for to år siden) men ikke denne gang.. Han har mødt mine forældre og været hjemme hos dem og skal med til fødselsdag søndag. Han har fået gaver af mine til jul og han har været med i mine gaver til mine forældre men jeg har intet fået af hans. Hver gang jeg spørger siger han de ikke kan eller sådan eller om vi skal nå noget. Betyder bare meget for mig at få et godt forhold til hans forældre. Har det sku lidt træls med det ��

Der gik omkring 6 måneder før jeg mødte mine svigerforældre.
For ham hastede det ikke og han ville ikke præsenterer hvem som helst for hans forældre.
Giv din kæreste tid :-)

Anmeld

27. december 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Havde I et grimt/hårdt brud sidst? For så har han måske brug for at jeres forhold er lidt mere "fasttømret" inden han involverer sine forældre i det. Tænker at de måske også har haft nogle følelser som han ikke lige har brug for at forholde sig til lige nu.

Giver det mening?

Anmeld

28. december 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Okay tak skal prøve at tage den med Ro. Har det sku bare lidt træls med det.

Jeg forstår dig godt - men det gør  ingen gavn at presse en mand til noget som helst.. Tvært imod!

Anmeld

28. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Du må ikke tro det er din skyld, for det er det sikkert overhovedet ikke. Rigtig mange venter længe med at fremvise deres kærester for forældrene, netop fordi de ikke vil have "alle" deres kærester med hjem. Jeg havde en kammerat engang, der først tog sin kæreste med hjem for at møde familien efter de havde datet et år, fordi det var så vigtigt for ham at familiens vidste, at når de endelig mødte en af hans kærester, så var det virkelig fordi de var glade for hinanden. Så når du endelig møder dem, så vær taknemmelig for det, han har sikkert en god grund til at vente lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.