Hvordan ville i have det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
17 svar
8 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Hvordan ville i ha det hvis du havde været i et forhold i 4 måneder og ikke ha mødt dine svigerforældre? Jeg har ikke mødt mine denne gang, (mødte dem dog første gang vi var sammen for to år siden) men ikke denne gang.. Han har mødt mine forældre og været hjemme hos dem og skal med til fødselsdag søndag. Han har fået gaver af mine til jul og han har været med i mine gaver til mine forældre men jeg har intet fået af hans. Hver gang jeg spørger siger han de ikke kan eller sådan eller om vi skal nå noget. Betyder bare meget for mig at få et godt forhold til hans forældre. Har det sku lidt træls med det ��

er det virkelig mig der har for travlt.

skal lige siges at jeg overhovedet ikke er i tvivl om at han elsker mig.

er han flov over vise mig frrm til hans venner og familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Lisbeth1985

Giv ham tid! Mænd har bare ikke så travlt med den slags.. Måske er han ikke klar til at dele dig endnu?! :-)

Kram fra en,som først mødte sin svigermor efter et halvt år

Anmeld

27. december 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvordan ville i ha det hvis du havde været i et forhold i 4 måneder og ikke ha mødt dine svigerforældre? Jeg har ikke mødt mine denne gang, (mødte dem dog første gang vi var sammen for to år siden) men ikke denne gang.. Han har mødt mine forældre og været hjemme hos dem og skal med til fødselsdag søndag. Han har fået gaver af mine til jul og han har været med i mine gaver til mine forældre men jeg har intet fået af hans. Hver gang jeg spørger siger han de ikke kan eller sådan eller om vi skal nå noget. Betyder bare meget for mig at få et godt forhold til hans forældre. Har det sku lidt træls med det ��

Han skal nok tage dig med hjem til dem, når han er klar

Så jeg tror bare du skal lade tiden gå

Anmeld

27. december 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Måske tænker han at du allerede har mødt dem så det ikke er så vigtigt.

Eller også er han i tvivl om forholdet holder, måske vil han gerne undgå samme situation som sidst?

Uanset hvad synes jeg du skal snakke med ham om det eftersom det tydeligvis er vigtig for dig, hvilket han måske ikke ved.

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Giv ham tid! Mænd har bare ikke så travlt med den slags.. Måske er han ikke klar til at dele dig endnu?! :-)

Kram fra en,som først mødte sin svigermor efter et halvt år

Godt at høre jeg ikke er den eneste 

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Han skal nok tage dig med hjem til dem, når han er klar

Så jeg tror bare du skal lade tiden gå

Okay tak skal prøve at tage den med Ro. Har det sku bare lidt træls med det.

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Måske tænker han at du allerede har mødt dem så det ikke er så vigtigt.

Eller også er han i tvivl om forholdet holder, måske vil han gerne undgå samme situation som sidst?

Uanset hvad synes jeg du skal snakke med ham om det eftersom det tydeligvis er vigtig for dig, hvilket han måske ikke ved.

Ved han elsker mig. 

Men om han er klar til det ved jeg ikke, har spurgt men så siger han at det ikke har noget med det at gøre... Men ja hva har det så noget med at gøre.?

synes jeg prøver alt hva jeg kan at snakke med ham om det

Anmeld

27. december 2013

liten-mamma

Giv ham lidt tid. Nogle mænd tager ikke sådan nogle ting så højtidligt. 

Der gik 8 måneder før jeg mødte min svigermor og jeg var gravid i 7. uge, da jeg mødte hende. Min svigerfar mødte jeg først da jeg var over halvvejs i graviditeten (han bor så også i Belgien).

Det skal så også lige siges at svigermor ikke vidste vi var kærester før vi havde været sammen i 8 mdr. Hun fik nyheden fra sin søn om at han havde fået en kæreste og hun også var gravid

Anmeld

27. december 2013

Ciss

Siden I har været sammen før, så kender du dem vel allerede?

Hvordan reagerede de, da I så ikke var sammen længere?

Det kan jo være, det er dem, som lige skal have lidt tid til at vænne sig til situationen igjen og se, at I mener alvor denne gang, og at han holder det lidt hen af den grund?

Der er nu ingen af mine kærester igennem årene, som har fået gaver af mine forældrer efter kun 4 måneder. Det er sådan noget, som er kommet, når de har kunnet se, at det er et stabilt forhold, som kom til at vare. Så at de ikke har inkluderet dig på den front endnu ville jeg ikke reagere på.

Uanset, tag en snak med din kæreste om alt dette. Der kan være så mange forklaringer.

Anmeld

27. december 2013

jydeinden

der gik ti mdr før jeg så mine svigerforældre første gang, jeg kunne ikke forstå det, men er siden blevet klogere og jeg vil også sige giv det tid og se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.