Skal - Skal ikke anmelde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Mamalou

kejoh54 skriver:

Også er det virkelig man undres over at kommunen har lukket for alle henvendelser her mellem jul og nytår... Det er virkelig for dårligt...

En familieafdeling lukker aldrig helt ned. Se om der ikke er en social vagt i jeres kommune. Ellers ring og hør politiet hvem du skal kontakte. Det ved de.

Du skal underrette. Stakkels børn!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Sundahl88

du kan lave en anonym indberetning inde på kommunens hjemmeside - det kan man i hvert fald de fleste steder, så det tror jeg de skal have.

Anmeld

27. december 2013

kejoh54

Sundahl88 skriver:

du kan lave en anonym indberetning inde på kommunens hjemmeside - det kan man i hvert fald de fleste steder, så det tror jeg de skal have.

Har undersøgt det på kommunens hjemmeside og kunne ikke finde det...

Anmeld

27. december 2013

Patriark

kejoh54 skriver:

Hej Folkens.

Jeg står i en rigtig svær situation, jeg har en tidligere veninde som jeg længe har haft mistænkt for at have et alkoholproblem. Nu har jeg så erfaret at hun er blevet smidt ud af sin lejlighed og ikke har noget sted at bo fra i morgen af.

Hun kommer så til at stå uden tag over hovedet og alene med to børn.

Jeg har prøvet at forklare hende at det ikke er okay at få passet sine børn 3-4 hverdage i ugen for at komme ned og drikke øl på den lokale, men det virker kun få uger også er hun tilbage i det gamle mønster.

Så nu står jeg i den situation hvor jeg ikke ved om jeg bør gå til kommunen med det, eller om jeg skal lade være, jeg er selv engang blevet meldt til kommunen dog uden der var hold i sagen så jeg ved hvordan det rammer, men det virker bare som om at alkoholen har overtaget hendes liv.

Hvad ville i gøre..?

Hvis hun er smidt ud af bolig, er det meget muligt, at der er underrettet.

Anmeld

27. december 2013

kejoh54

Patriark skriver:

Hvis hun er smidt ud af bolig, er det meget muligt, at der er underrettet.

Det er bare ikke en kommunal bolig hun har boet i..

Anmeld

27. december 2013

Patriark

Det er bare ikke en kommunal bolig hun har boet i..

Så er det ikke sikkert. Det kan dog sagtens være, enten via udlejer eller ydelsesservice hvis hun har søgt om dækning af huslejerestance.

Vent til 2. Januar og send en underretning...Stakkels unger( og kvinde).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.