Min søn fylder 4 til januar og er ivrig krummespiser og det er lidt lige meget hvor vi er hvis han finder noget på gulvet der ser spiseligt ud. Det er så klamt, vi har brugt sut og både pædagogerne i børnehaven og vi forældre har snakket med ham om det uden at det hjælper. Det er ikke hele tiden eller hver dag, men som mor er det vel rigeligt at han kan finde på det - kan grine af det mens jeg skriver, men syntes det er evigt klamt når jeg ser det. Han brugte sut indtil henpå foråret hvor vi tog til Endelave og hang dem på suttetræet. Ved ikke hvad det skyldtes, tror måske bare han er nysgerrig og at det stopper på et tidspunkt. Han bliver ikke skældt ud for det, snakker om at det ikke er godt at spise ting fra gulvet og at det er ulækkert og hvad der kan sidde på sådan en nedtrådt pommes i feks. I Bilka (Bwadr-smiley) Han kan heller ikke helt styre sit savl, men er blevet bedre. Han har måske bare meget mundvand. Han sutter ikke på tommelfingeren heldigvis men en finger kan alligevel godt findé vej i D i munden hvis han sidder og ser tegnefilm. Måske er det tandkødet? Har ihvertfald undret mig. Men vil ikke gøre noget større ud af det, men bare delagtiggøre dig i at du ikke er selv 
Anmeld