Han propper ALT i munden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2013

Anonym trådstarter

Og jeg bliver snart sindssyg, min dreng på 3 propper alt i munden, ALT fra hele hånden til legesager til aske fra bålstedet, ALT , der er savl på og over alt og jeg bliver idiot!

Hvordan får jeg ham til at holde op?

Jeg ber ham tage det ud og det går han også, men 2 sek efter er det fuldstændig glemt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Og jeg bliver snart sindssyg, min dreng på 3 propper alt i munden, ALT fra hele hånden til legesager til aske fra bålstedet, ALT , der er savl på og over alt og jeg bliver idiot!

Hvordan får jeg ham til at holde op?

Jeg ber ham tage det ud og det går han også, men 2 sek efter er det fuldstændig glemt??

Hvor gammel er han? Bruger han sut? Kender en del der bare giver dem sutten, også hjælper det  

Anmeld

26. december 2013

TNBC

BabyMiracle <3 skriver:

Hvor gammel er han? Bruger han sut? Kender en del der bare giver dem sutten, også hjælper det  

Han er tre.. (min dreng på 3, skriver hun)

så tror måske ikke lige sutten er en god ide.

Anmeld

26. december 2013

BabyMiracle <3

Yurie skriver:

Han er tre.. (min dreng på 3, skriver hun)

så tror måske ikke lige sutten er en god ide.

Årh gud, det havde jeg overset, læste tråden igennem 2 gange for at være sikker på hun ikke havde skrevet alder 

Anmeld

26. december 2013

TNBC

BabyMiracle <3 skriver:

Årh gud, det havde jeg overset, læste tråden igennem 2 gange for at være sikker på hun ikke havde skrevet alder 

det er nok fordi der ikke står år, så forsvinder 3tallet lidt..

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Han er 3 og har aldrig brugt sut

Anmeld

26. december 2013

Stumpen

Anonym skriver:

Han er 3 og har aldrig brugt sut

Det kan godt være derfor... hørte på et tidspunkt en ekspert i go morgen dk udtale at børn som ikke bruger sut ikke får dækket deres suttebehov, men der er jo lige så mange meninger som eksperter 

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Det kan godt være derfor... hørte på et tidspunkt en ekspert i go morgen dk udtale at børn som ikke bruger sut ikke får dækket deres suttebehov, men der er jo lige så mange meninger som eksperter 

Ingen af mine 4 børn har brugt sut og han er den eneste der gør det/har gjort det.......

Anmeld

26. december 2013

MortilElias2010

Min søn fylder 4 til januar og er ivrig krummespiser og det er lidt lige meget hvor vi er hvis han finder noget på gulvet der ser spiseligt ud. Det er så klamt, vi har brugt sut og både pædagogerne i børnehaven og vi forældre har snakket med ham om det uden at det hjælper. Det er ikke hele tiden eller hver dag, men som mor er det vel rigeligt at han kan finde på det - kan grine af det mens jeg skriver, men syntes det er evigt klamt når jeg ser det. Han brugte sut indtil henpå foråret hvor vi tog til Endelave og hang dem på suttetræet. Ved ikke hvad det skyldtes, tror måske bare han er nysgerrig og at det stopper på et tidspunkt. Han bliver ikke skældt ud for det, snakker om at det ikke er godt at spise ting fra gulvet og at det er ulækkert og hvad der kan sidde på sådan en nedtrådt pommes i feks. I Bilka (Bwadr-smiley) Han kan heller ikke helt styre sit savl, men er blevet bedre. Han har måske bare meget mundvand. Han sutter ikke på tommelfingeren heldigvis men en finger kan alligevel godt findé vej i D i munden hvis han sidder og ser tegnefilm. Måske er det tandkødet? Har ihvertfald undret mig. Men vil ikke gøre noget større ud af det, men bare delagtiggøre dig i at du ikke er selv 

Anmeld

26. december 2013

MortilElias2010

Fejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.