Jeg bliver sinddsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

Malene26

Min Hcg var steget fra 1100 til 2400 men kan stadig ikk få lov til at være glad, først troede fertilitetsklinikken af det måske var en bio. da jeg desværre havde blødt.. men nu frygter de at det muligvis kan være en graviditet udenfor livmoderen. har fået at vide at jeg skal holde øje men smerter. men hvordan kan man skelne mellem hvornår det er ubehag i kroppen pga. graviditet eller hvornår det er pga. graviditet udenfor livmoderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

sandramor

Malene26 skriver:

Min Hcg var steget fra 1100 til 2400 men kan stadig ikk få lov til at være glad, først troede fertilitetsklinikken af det måske var en bio. da jeg desværre havde blødt.. men nu frygter de at det muligvis kan være en graviditet udenfor livmoderen. har fået at vide at jeg skal holde øje men smerter. men hvordan kan man skelne mellem hvornår det er ubehag i kroppen pga. graviditet eller hvornår det er pga. graviditet udenfor livmoderen.

Altså jeg har ikke prøvet en graviditet uden for livmoderen... Men så vidt jeg har forstået på folk bla herinde så får man rigtig ondt og mange smerter hvis det er tilfældet

Krydser alt for at spiren sidder hvor den skal.... Kan de ikke scanne dig for at tjekke at graviditeten sidder hvor den skal?

Anmeld

31. december 2013

salix

Malene26 skriver:

er det en graviditet uden for livmodren er du ikke i tvivl... det gør så ondt at du hverken kan gå eller stå eller noget andet....

Anmeld

31. december 2013

Fru Ebied

Graviditet udenfor livmoderen giver dig som oftest smerter i skulderen og voldsomme smerter bagtil forneden. 

jeg kunne slet ikke sidde ned og troede derfor jeg havde en hæmoride. Jeg nåede dog at gå i uge 11 før det blev så slemt.

Hvorfor tror det er en GUL? Er dit tal ikke steget nok?

Anmeld

31. december 2013

Malene26

salix skriver:

er det en graviditet uden for livmodren er du ikke i tvivl... det gør så ondt at du hverken kan gå eller stå eller noget andet....

Jeg skal scannes på torsdag. grunden til a de tror at det måske kan være en GUL er fordi jeg har blødt. Jeg er så bange....

Anmeld

31. december 2013

Malene26

Jeg skal scannes på torsdag. grunden til a de tror at det måske kan være en GUL er fordi jeg har blødt. Jeg er så bange....

Inge smerter i skulderne eller bagtil... Har Noget lignende mens smerter.  Men efter de har sagt at jeg skal holde øje med om jeg for ondt.. så ved jeg sq ikk om min psyke spiller mig et pudt, for ligger sq meget mere mærke til hvor i kroppen jeg har ubehag... ifølge mit hcg tal er jeg 4+4  de er nu et sted mellem 2-3000

Anmeld

31. december 2013

Malene26

Malene26 skriver:

Inge smerter i skulderne eller bagtil... Har Noget lignende mens smerter.  Men efter de har sagt at jeg skal holde øje med om jeg for ondt.. så ved jeg sq ikk om min psyke spiller mig et pudt, for ligger sq meget mere mærke til hvor i kroppen jeg har ubehag... ifølge mit hcg tal er jeg 4+4  de er nu et sted mellem 2-3000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.